SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Lis na czele On Board Brand Strategies & Comms

Grupa On Board powołała nowy podmiot - On Board Strategies & Comms, który będzie specjalizował się w badaniach, analizie i tworzeniu strategii dla marek.

Pracami nowej komórki spółki pokieruje Tomasz Lis, zaś liderkami dwóch zespołów projektowych zostały Anna Dostatnia i Aleksandra Lau. Lis pracuje w Grupie On Board od 2,5 roku, poprzednio pełniąc funkcję dyrektora praktyki komunikacji konsumenckiej w agencji On Board PR. Wcześniej pracował m.in. w Ogilvy PR, Perspektywa Studio Architektury Marki, Euro RSCG Sensors i Business Communications Associates.

- Jeśli chcemy, aby kampania PR miała na celu poinformowanie o nowym opakowaniu produktu to musimy zadać sobie pytanie, jakie wartości marki komunikuje nowe opakowanie, i tak zaprojektować kampanię, żeby wspierała ona te właśnie wartości i bazowała na trendach, które zapewnią jej nośność. Tradycyjnie rola PR sprowadza się niestety do poinformowania o fakcie, że oto jest nowe opakowanie - opisuje Tomasz Lis. - Tymczasem, aby poinformować o nowym opakowaniu, można przecież umieścić „ogłoszenie” w prasie branżowej. Budowanie świadomości marki wśród konsumentów wiąże się natomiast z zainwestowaniem w działania PR, które będą budować brand equity w oparciu o wybrane wartości - przekonuje.

 

Dołącz do dyskusji: Tomasz Lis na czele On Board Brand Strategies & Comms

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MS
Co za zbieżność nazwisk... ;-)
odpowiedź
User
Wybredzioch
Może to i ciekawa inicjatywa, ale głupszej wypowiedzi dawno nie czytałem. Jeśli usługi są równie mądre i strategiczne jak ta wypowiedź, to ja thank you very much.
odpowiedź
User
cooo?
rzeczywiście chciał powiedzieć cos mądrego a nie można nic zrozumieć. trochę dziwne jak na"eksperta od komunikacji"
odpowiedź