Tommy Hilfiger wprowadza do salonów wirtualną rzeczywistość
Marka odzieżowa Tommy Hilfiger wprowadza do swoich salonów opcję prezentacji produktów w wirtualnej rzeczywistości. Klienci mogą obejrzeć konkretne kolekcje „na żywo” za pomocą gogli VR.
Dzięki goglom Samsung GearVR klienci odwiedzający wybrane na razie salony sprzedaży marki Tommy Hilfiger mogą obejrzeć zrealizowane w technologii wirtualnej rzeczywistości specjalne prezentacje oraz autentyczne pokazy mody pozwalające na dokładne zapoznanie się z konkretnymi kolekcjami.
Pełen widok 360 stopni umożliwia obserwowanie pokazów z perspektywy pierwszej osoby, dokładne przyjrzenie się modelkom na wybiegu, a nawet odwiedzenie zaplecza konkretnego pokazu. Na podstawie tych prezentacji klient może później dokonać wyboru określonych ubiorów w salonie.
- Dzisiaj czekanie na to, aż klient przyjdzie do salonu i przyglądając się wieszakom wybierze coś dla siebie to zdecydowanie za mało - podkreśla w rozmowie z dziennikiem „The New York Times” Daniel Grieder, dyrektor zarządzający marką Tommy Hilfiger. - Obecnie klientowi trzeba też dostarczyć rozrywki i zaskoczyć go, także za pomocą nowatorskich rozwiązań w rodzaju rzeczywistości wirtualnej.
Tommy Hilfiger nie jest pierwszą marką, która stosuje rozwiązania VR wspierające sprzedaż. Wcześniej londyńskie centrum handlowe Westfield uruchomiło specjalny pop-up store, w którym można oglądać kolekcje w wirtualnej rzeczywistości.
Dołącz do dyskusji: Tommy Hilfiger wprowadza do salonów wirtualną rzeczywistość