“Top model 2” nie daje szans konkurencji
Druga edycja programu “Top model. Zostań modelką!” cieszy się większą popularnością niż nadawana rok wcześniej pierwsza seria. Format zapewnia stacji TVN pozycję niekwestionowanego lidera rynku w środowe wieczory.
Po trzech odcinkach średnia oglądalność “Top model 2” wynosi 2,62 mln widzów, co przekłada się na 21,71 proc. udziału w grupie 4+ i 24,68 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl. Trzy pierwsze wydania reality-show rok temu śledziło natomiast 2,38 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 18,06 proc. i 21,52 proc.
W czasie emisji “Top model” TVN ma najwyższy udział w rynku zarówno w grupie 4+ jak i wśród widzów w wieku 16-49 lat. Pozostali nadawcy osiągają w całym rynku udziały na podobnym poziomie. Zajmująca drugą pozycję TVP 2 ma bowiem 11,97 proc., co osiąga nadając wtedy końcówkę “Rodzinki.pl” i filmy fabularne, Polsat ma 11,89 proc. (także filmy), a TVP 1 - 8,42 proc. (serial “Rezydencja”, program “Wybory 2011”). W grupie komercyjnej drugi jest Polsat z wynikiem na poziomie 12,74 proc.
>>> Tłumy na castingu do “Top model 2” (FOTOGALERIA)
Program śledzą głównie kobiety, widzowie młodzi, w średnim wieku i starsi (największą popularność format ma w grupie wiekowej 55-59 lat) oraz mieszkańcy miast.
Widownia “Top model 2” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
07-09-2011 | 2 541 981 | 20,91% | 24,08% |
14-09-2011 | 2 724 641 | 22,23% | 25,40% |
21-09-2011 | 2 607 730 | 22,02% | 24,58% |
Średnia | 2 623 969 | 21,71% | 24,68% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji show
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN – Top model | 2 623 969 | 21,71% | 24,68% |
TVP 2 | 1 441 114 | 11,97% | 12,33% |
Polsat | 1 430 524 | 11,89% | 12,74% |
TVP 1 | 1 428 466 | 11,87% | 8,42% |
Profil widowni “Top model 2”
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 32,71% | 68 |
Kobiety | 67,29% | 130 | |
Wiek | 4-9 | 2,44% | 41 |
10-15 | 4,23% | 62 | |
16 - 19 | 4,15% | 74 | |
20 - 24 | 5,83% | 74 | |
25 - 29 | 11,85% | 133 | |
30 - 34 | 10,22% | 123 | |
35 - 39 | 6,03% | 82 | |
40 - 44 | 6,99% | 109 | |
45 - 49 | 6,56% | 95 | |
50 - 54 | 9,65% | 120 | |
55 - 59 | 10,39% | 134 | |
60+ | 21,67% | 107 | |
Wlk. miasta | Wieś | 27,17% | 69 |
< 50 tys. | 27,01% | 112 | |
50-100 tys. | 9,84% | 114 | |
100-200 tys. | 12,35% | 153 | |
> 200 tys. | 23,63% | 117 | |
Zawód | Top management | 10,70% | 123 |
Pracownicy średniego szczebla | 18,76% | 125 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 18,80% | 94 | |
Emeryci | 28,54% | 111 | |
Inni | 23,20% | 76 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 45,82% | 101 |
Średnie | 29,96% | 101 | |
Wyższe | 17,55% | 140 | |
Inne | 6,66% | 52 |
Dołącz do dyskusji: “Top model 2” nie daje szans konkurencji