TOP10 reklam na YouTube: Always, Coca-Cola, GoPro, iPhone (wideo)
Przedstawiamy dziesięć spotów reklamowych, które w lipcu w skali globalnej zanotowały najwięcej odtworzeń na YouTube. Zdecydowanie najpopularniejszą okazała się nowa reklama Always pod hasłem „#LikeAGirl”, w rankingu znalazły się też dwa spoty GoPro.
Nowa reklama marki wkładek i podpasek Always (należącej do Procter & Gamble) pod hasłem „#LikeAGirl” została udostępniona na początku lipca. Spot jest kontynuacją zeszłorocznej kampanii, mającej dodawać pewności siebie dojrzewającym dziewczynom, zmieniając wydźwięk stwierdzenia „jak dziewczyna” z negatywnego na pozytywny. Akcja została obsypana nagrodami na tegorocznym festiwalu Cannes Lions.
Klip pokazujący „niepowstrzymane” dziewczyny obejrzano w lipcu 30,4 mln razy. Prawie dwa razy mniej odtworzeń zanotowała zajmująca drugie miejsce reklama Coca-Coli „Remove labels this Ramadan”.
Po ponad 10 mln razy obejrzano też spot GoPro zatytułowany „HERO4 Session: So small. So stoked” i Nitro Circus Tour „History Made! First Ever BMX Quad Backflip”. W czołowej dziesiątce znalazła się jeszcze druga reklama GoPro: „Twiggy the Waterskiing Squirrel”
10 najpopularniejszych spotów na YouTube w lipcu
1. Always: „#LikeAGirl - Unstoppable”
Agencja kreatywna: Leo Burnett
Dom mediowy: Starcom MediaVest Group
Liczba odtworzeń: 30 409 649
2. Coca-Cola: „Remove labels this Ramadan”
Agencja kreatywna: FP7 DXB & Memac Ogilvy
Liczba odtworzeń: 16 296 789
3. GoPro: „HERO4 Session: So small. So stoked”
Agencja kreatywna: GoPro Original Productions
Dom mediowy: Performics
Liczba odtworzeń: 12 271 205
4. Nitro Circus Tour: „History Made! First Ever BMX Quad Backflip”
Agencja kreatywna: Nitro Circus
Dom mediowy: Nitro Circus
Liczba odtworzeń: 10 055 441
5. Vivo Smart Phone: „Minions”
Liczba odtworzeń: 3 581 028
Dołącz do dyskusji: TOP10 reklam na YouTube: Always, Coca-Cola, GoPro, iPhone (wideo)