„Oto jaka Loteriada!” w nawiązaniu do letnich igrzysk olimpijskich (wideo)
Totalizator Sportowy rozpoczął letnią kampanię akcji Loteriada pod hasłem „Oto jaka Loteriada!”. Przygotowały ją Leo Burnett i Starcom.
Przez cały lipiec i sierpień trwać będzie Loteriada - letnia loteria promująca produkty Lotto. Wspiera ją kampania reklamowa „Oto jaka Loteriada!” Zobaczymy ją we wszystkich kanałach komunikacji: w telewizji, internecie, w radiu, na nośnikach outdoorowych oraz w punktach sprzedaży Lotto.
Lotto nawiązuje do igrzysk w Tokio
Tegoroczna kampania nawiązuje materiałami do dalekiej Japonii, gdzie prowadzący Studio Lotto Conrado Moreno wraz z Misake poprowadzą „Letnie Igrzyska Nagród”. To nawiązanie do Letnich Igrzysk Olimpijskich w Tokio i wieloletniego wsparcia Totalizatora Sportowego na rzecz polskich sportowców.
Totalizator Sportowy, właściciel marki Lotto, jest sponsorem generalnym Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej.
W spocie wystąpiła rodowita Japonka, mieszkająca od lat w Polsce. Treści wizualne kampanii eksponują niezwykle atrakcyjne nagrody i zachęcają do gry o tysiąc nagród oraz o trzy miliony zakładów Lotto.
W kampanii ważną rolę pełnią działania w kanałach online oraz social media, na które przygotowano specjalne materiały video. Kreację do kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Oto jaka Loteriada!” w nawiązaniu do letnich igrzysk olimpijskich (wideo)