Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na obsługę reklamową
Totalizator Sportowy wybiera w przetargu agencję, która zajmie się świadczeniem dla spółki kompleksowych usług reklamowych. Będzie z nią pracować przez rok, z możliwością przedłużenia umowy o 12 kolejnych miesięcy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Wybrana w przetargu agencja zajmie się kompleksową obsługą reklamową wszystkich marek Totalizatora. Będzie m.in. tworzyć scenariusze reklam tv, kinowych i POS TV, teksty reklam radiowych tworzyć reklamy drukowane, outdoorowe, internetowe, BTL. Zajmie się też tworzeniem scenariuszy eventów i innych imprez niestandardowych.
Będzie też odpowiadać za nadzór nad produkcją - musi w okresie obowiązywania umowy z Totalizatorem współpracować z co najmniej dwoma domami produkcyjnymi.
Już na etapie składania ofert w przetargu agencja ma przedstawić po dwie koncepcje kreatywne dla reklam Zdrapek i marki Keno.
Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 20 tys. zł wadium. Przetarg trwa do 5 grudnia br.
Totalizator jest w trakcie przetargu na obsługę mediową - budżetu broni Starcom (Publicis Media ).
Totalizator w ostatnim czasie pracował z kilkoma agencjami. Kampanię dla Ekstra Pensji realizowała agencja OS3.
Za kampanię Lotto odpowiadała z kolei agencja Havas Warsaw.
Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na obsługę reklamową