Totolotek z nową stroną internetową i pierwszym nowoczesnym salonem stacjonarnym
Zakłady bukmacherskie Totolotek wprowadziły nową wersję swojej strony internetowej. W serwisie ma być dostępnych miesięcznie 40 tys. zdarzeń live, wprowadzono system nawigacji umożliwiający łatwe wyszukiwanie zakładów oraz funkcję cashout pozwalającą na kontrolowanie gry. Totolotek udostępnił też w Warszawie pierwszy salon przyjmowania zakładów po remoncie i rebrandingu marki.
Zmiany w identyfikacji Totolotka zostały po raz pierwszy zapowiedziane w czerwcu br., są one związane m.in. z przejęciem sieci bukmacherskiej przez niemiecką grupę Gauselmann.
Totolotek zapewnia, że w myśl swojego hasła „Twój Bukmacher” chce zapewnić graczom wygodne, szybkie i legalne zawieranie zakładów niezależnie od tego, czy korzystają z urządzenia mobilnego, komputera, czy z terminali samoobsługowych w punktach stacjonarnych.
Nowa strona internetowa sieci pozostaje pod niezmienionym adresem i ma oferować zupełnie nową jakość rozrywki m.in. dzięki ofercie 40 tys. zdarzeń live miesięcznie, unikalnej nawigacji, która pozwala łatwo i szybko wyszukać interesujące zakłady, czy funkcji cashout dającej kontrolę nad grą dzięki możliwości wypłaty wygranej przed zakończeniem postawionych zdarzeń.
Totolotek zaznacza, że odmieniona technologia to także zmiany w programie lojalnościowym Bet Club, który zebrane punkty pozwala wymienić na środki na grę oraz spójne promocje i bonusy w kanale online i punktach stacjonarnych. Totolotek to także w pełni responsywna strona mobilna, a już wkrótce także nowe aplikacje na systemy Android oraz iOS.
Wraz z udostępnieniem nowej wersji serwisu bukmacher otworzył też w Warszawie pierwszy punkt przyjmowania zakładów po remoncie, rebrandingu i zmianie technologicznej. Klienci mają tam do dyspozycji łatwe w obsłudze terminale samoobsługowe oraz możliwość skorzystania z pierwszego bonusu powitalnego dla klientów punktów stacjonarnych. Metamorfoza całej sieci ma trwać do wiosny 2020 r. W wielu miejscach klienci Totolotka będą mogli wygodnie obejrzeć wydarzenia sportowe na dużym ekranie oraz napić się darmowej kawy.
- Zmiany w Totolotku których właśnie dokonujemy, to rewolucja i unikalny w Polsce projekt, ale też początek drogi do dalszego rozwoju naszego produktu i systematycznego polepszania wizerunku marki. Nasz cel to zdobywanie rynku i minimum podium największych firm bukmacherskich w kraju. – zapowiada w komunikacie Adam Lamentowicz, Prezes Totolotek SA.
Dołącz do dyskusji: Totolotek z nową stroną internetową i pierwszym nowoczesnym salonem stacjonarnym