TP ma 577 tys. klientów telewizji, wzrost o 38 proc.
Z usługi telewizyjnej Telekomunikacji Polskiej na koniec I kwartału br. korzystało łącznie 577 tys. abonentów, czyli o 38 proc. więcej niż rok wcześniej. Prawie potroiła się natomiast klientów abonujących płatne pakiety telewizyjne.
Spośród 577 tys. abonentów telewizji TP - 464 tys. klientów korzystało z usługi za pomocą satelity co oznacza wzrost o 52 proc. Z kolei abonentów oferty IPTV było 113 tys., czyli raptem o 1,8 proc. więcej niż rok wcześniej.
Liczba klientów płatnej telewizji TP (pakiety M i L, HBO, Orange Sport) wyniosła na dzień 31 marca br. 153 tys., co oznacza wzrost rok do roku aż o 139 proc. Reszta abonentów telewizji korzystało z dostępnego w cenie Neostrady pakietu podstawowego (zawiera ona głównie kanały nadawane FTA).
Oferta telewizyjna TP sprzedawana jest łącznie z usługą dostępu do internetu szerokopasmowego. Liczba abonentów tej ostatniej usługi na koniec ub.r. wyniosła 1,998 mln, podczas gdy rok wcześniej było to 2,040 mln.
Miesięczne ARPU z usług dostępu szerokopasmowego i telewizji na koniec pierwszego kwartału 2011 roku wyniosło 54,6 zł, wobec 57,7 zł rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: TP ma 577 tys. klientów telewizji, wzrost o 38 proc.