„Trójkąt doskonały” reklamuje lody Cortina (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamująca lody Cortina (Nestlé Schöller). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Trójkąt doskonały”, przygotowały firmy Publicis i MEC.
- Celem naszej kampanii jest zaprezentowanie marki Cortina w nowej odsłonie. Trzy doskonale znane smaki: classic, toffi i tiramisu, dostępne są w nowych opakowaniach z nowoczesną grafiką nawiązującą do trzech ważnych sfer życia kobiet: miłości, spokoju oraz muzyki i żywiołu - opisuje Agnieszka Cisło, group product manager w dziale lodów Nestlé Polska.
Akcja reklamowa rusza obecnie w telewizji (trzy 15-sekundowe reklamy m.in. TVP1, TVP2, TVN, TVN Style, Polsat, MTV i TV Puls, spoty sponsoringowe przy serialach „Lekarze”, „Prawo Agaty” i „Sama Słodycz” oraz programach „Ugotowani” i „Project Runway”). Natomiast jej pierwszy etap był prowadzony w formie samplingów (w 10 miastach na 50 uczelniach wyższych) oraz na outdoorze (billboardy w pobliżu uczelni).
Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Trójkąt doskonały” reklamuje lody Cortina (wideo)