Trygon i agencja reklamowa dsk wygrały przetarg Centrum Projektów Polska Cyfrowa
Centrum Projektów Polska Cyfrowa zakończyło trwający od lipca ub.r. przetarg na realizację kampanii informacyjnych. Do współpracy wybrało agencje Trygon i dsk - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg dotyczył realizacji kampanii reklamowych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa i projektów realizowanych w nowej perspektywie finansowej. Zaplanowane działania mają być realizowane w internecie.
O wyborze zwycięskiej agencji decydowały: wynagrodzenie agencji za obsługę działań w trakcie 1 kampanii w ramach strategii komunikacyjnej (waga: 2), jakość wstępnej strategii (waga: 17), jakość wstępnej koncepcji kreatywnej (waga: 33), zasięg kampanii w internecie i efektywność działań (waga: 20) oraz cena (waga: 28).
Centrum do współpracy wybrało dwie agencje: dsk i Trygon. Umowy z nimi zostaną zawarte na okres do 30 czerwca 2024 roku.
Budżet zaplanowanych działań, obejmujący również wynagrodzenia agencji wynosi ponad 5,5 mln zł netto (bez VAT).
Dołącz do dyskusji: Trygon i agencja reklamowa dsk wygrały przetarg Centrum Projektów Polska Cyfrowa