Turner będzie tworzyć więcej treści dla Snapchata, firmy rozszerzają współpracę
Nadawca telewizyjny Turner Broadcasting System Inc. zapowiedział, że będzie tworzyć więcej kontentu video dla mobilnej aplikacji Snapchata. Firmy będą też szerzej współpracować w zakresie reklamy. Rozszerzają dotychczasową współpracę, by dotrzeć do tzw. pokolenia millenialsów.
Nadawca zapowiedział, że będzie tworzyć oryginalne, ekskluzywne serie video, które będą dostępne tylko na Snapchacie.
Firmy odnowiły też zawartą w marcu umowę dotyczącą tworzenia tzw. Live Stories, składających się ze zdjęć i filmów powstających w związku z różnymi sportowymi imprezami, takimi jak NCAAA (National Collegiate Athletic Association czy PGA (Professional Golfers' Association.
Turner ma nadzorować sprzedaż reklam przy Love Stories i transmisjach, Snapchat z kolei zajmie się sponsoringiem na kanałach Discover.
Turner nawiązał współpracę ze Snapchatem w 2015 roku. Współpraca ta rozpoczęła się od uruchomienia funkcji Snapchat Discover, która pozwala oferować i zarządzać własnymi treściami.
Dołącz do dyskusji: Turner będzie tworzyć więcej treści dla Snapchata, firmy rozszerzają współpracę