Szefowa TVN Turbo o ramówce kanału: będziemy poruszać tematy bliskie mężczyznom (spot wizerunkowy)
Jesienią br. TVN Turbo pokaże 5 nowych programów i 20 kontynuacji. - Liczymy, że tak różnorodna oferta, którą przygotowaliśmy z myślą o widzach, przypadnie im do gustu i pozwoli pobić kolejne rekordy oglądalności - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Hołowińska, szefowa TVN Turbo. Nadawca zaprezentował właśnie najnowszy spot wizerunkowy.
Jak już informowaliśmy, w jesiennej ramówce 2018 roku w TVN Turbo zadebiutuje pięć nowych programów: „Służby ratownicze”, „Garaż Dudy”, „Polskie pościgi policyjne”, „Najlepszych samochodów XXI wieku” oraz „Absurdalni & bryki”.
- TVN Turbo to najchętniej oglądany męski kanał lifestylowy. W nadchodzącym sezonie planujemy utrzymać pozycję lidera, dlatego nadal będziemy poruszać tematy bliskie wszystkim mężczyznom i oferować programy na najwyższym poziomie. Przygotowaliśmy aż 5 nowych produkcji. Pokażemy między innymi kulisy pracy polskich służb ratowniczych, mrożące krew w żyłach Polskie pościgi policyjne oraz zajrzymy do tytułowego garażu Dudy - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Hołowińska, szefowa TVN Turbo.
Oprócz nowości, stacja TVN Turbo przygotowała też 20 kontynuacji kultowych serii. - Oczywiście nie zabraknie również uwielbianych przez naszych widzów formatów - jesienią na antenie TVN Turbo pojawi się 20 kontynuacji, a wśród nich tytuły takie jak „Zawodowi handlarze”, „Megatransporty” czy „Nowy gadżet”. Liczymy, że tak różnorodna oferta, którą przygotowaliśmy z myślą o widzach, przypadnie im do gustu i pozwoli pobić kolejne rekordy oglądalności - prognozuje w rozmowie z nami szefowa kanału.
Portal Wirtualnemedia.pl jako pierwszy prezentuje najnowszy spot wizerunkowy TVN Turbo, który promuje jesienną ramówkę stacji. - Jesienną ramówkę prezentujemy także w dynamicznym spocie, w którym w rytm kultowego „Nothing’s Gonna Stop Us Now” pokazujemy tematy poruszane w naszych programach - informuje nas Hołowińska.
Oprócz prezenterów znanych z anteny TVN Turbo, efektów specjalnych i historycznej hali montażu FSO, widzowie w klipie mogą zobaczyć 40 różnych pojazdów, dwa transportowe kontenery morskie i dwudziestotonowy dźwig. - Wszystko to, by przybliżyć emocjonujący świat TVN Turbo naszym widzom - komentuje nam szefowa stacji.
Udział TVN Turbo w rynku telewizyjnym w 2017 roku wyniósł 0,54 proc.
Dołącz do dyskusji: Szefowa TVN Turbo o ramówce kanału: będziemy poruszać tematy bliskie mężczyznom (spot wizerunkowy)