SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP z kampanią wizerunkową „Poznajmy się na nowo!". W spocie Kwiat Jabłoni

Startuje kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej „Poznajmy się na nowo!". W spocie występują największe gwiazdy nadawcy, melodią przewodnią jest „Od nowa” Kwiatu Jabłoni. 

Joanna Dunikowska-Paź w spocie wizerunkowym TVPJoanna Dunikowska-Paź w spocie wizerunkowym TVP

„Celem nowej kampanii wizerunkowej TVP jest zjednoczenie Polaków niezależnie od ich poglądów i pokazanie, że Telewizja Polska jest miejscem dla wszystkich - otwartym na różnorodność, pełnym ciepła i gotowym do ponownego nawiązania więzi z widzami” - informuje Telewizja Polska w komunikacie dla mediów.

Spot premierowo zaprezentowano podczas konferencji ramówkowej Telewizji Polskiej.

- Chcemy, aby widzowie poczuli, że TVP jest blisko nich, że jest ich telewizją - otwartą, przyjazną i gotową zbudować relację z każdym, kto pragnie poznać nas na nowo - mówi Tomasz Sygut, dyrektor generalny Telewizji Polskiej.

Wzięli w nim udział znani artyści i dziennikarze związani z nadawcą publicznym - Paulina Chylewska, Kuba Badach, Barbara Kurdej-Szatan, Kacper Kuszewski, Lanberry, Michał Szpak, Maciej Musiał, Wiktoria Gorodeckaja, Michał Czernecki, Joanna Szczepkowska, Agnieszka Dziekan, Błażej Stencel, Robert Janowski, Marta Manowska, Patryk Ganiek, Jacek Laskowski, Katarzyna Dowbor, Filip Antonowicz, Joanna Górska, Claudia Carlos, Robert El Gendy, Tomasz Stockinger, Piotr Wojdyło, Tomasz Tylicki, Michał Żebrowski, Teresa Lipowska, Karina Woźniak, Emilia Komarnicka czy Joanna Dunikowska-Paź. Ponadto w reklamie występują też widzowie TVP.

W spocie wykorzystano utwór „Od Nowa" zespołu Kwiat Jabłoni, który podkreśla nową filozofię Telewizji Polskiej – „poznajmy się na nowo”. „Kluczowy tekst piosenki ma zainspirować widzów do ponownego odkrywania TVP, która chce być nie tylko obserwatorem, ale i uczestnikiem życia swoich odbiorców” – informuje nadawca. 

Zobacz: Nowa szefowa Fundacji Telewizji Polskiej 

„Poznajmy się na nowo!” hasłem TVP

W spocie pojawiają się sceny, w których gwiazdy TVP wchodzą w interakcje ze zwykłymi ludźmi, ukazując ich wspólne przeżycia, a także motyw podania sobie ręki – gestu symbolizującego jedność ponad podziałami - opisuje telewizja.

Kampania „Poznajmy się na nowo!" obejmuje szereg działań promujących poszczególne pozycje programowe TVP we wszystkich kanałach komunikacji. Za produkcję spotu oraz kampanię promocyjną odpowiada nowo powstałe Biuro Reklamy i Marketingu TVP. 

W nowej ramówce TVP, którą opisujemy na łamach Wirtualnemedia.pl, pojawią się nowe seriale na czele z „Grą z cieniem” i „Profilerką”, premierowe programy rozrywkowe i magazyny tematyczne znajdą się ramówkach TVP1 i TVP2. Sporo programów zmieni prowadzących i pasma emisji.

Dołącz do dyskusji: TVP z kampanią wizerunkową „Poznajmy się na nowo!". W spocie Kwiat Jabłoni

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
qwe
Poznajmy się na nowo!... w likwidacji xD
odpowiedź
User
Jmm
Tutaj jest jakby pazdzierzowo. Nawet TVN k Polsat mają ciekawszą ofertę
odpowiedź
User
Neo-TVP
TVP w likwidacji Panowie Sygut, Sajór i Zieliński zamiast likwidować to inwestują w spółkę w likwidacji. Na to będą bardzo mocne paragrafy za pozorne postawienie spółki w stan likwidacji i celowe zniszczenie oglądalności. Szczególnie, że brała w tym udział żona agenta rosyjskiego wywiadu oraz masa dziennikarzy komercyjnych stacji, których intencje również mogły być pozorne jak ta cała likwidacja. TVN i Polsat dużo skorzystały na słabych mediach publicznych. Spieszcie się likwidować w tym TVP Info bo mało czasu wam zostało (3 lata do wyborów). A społeczeństwo zaczyna już mieć dość nieudolnych rzadów koalicji 13 grudnia i kabaretowych „igrzysk rozliczeniowych”.
odpowiedź