SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN24 na czele we wrześniu, rośnie też TVP Info

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych we wrześniu br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, dużo zyskała także stacja Wydarzenia24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średni dobowy udział TVN24 we wrześniu 2022 roku wyniósł 5,86 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 15,81 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie było TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 5,05 proc. (po wzroście o 25,84 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. We wrześniu br. kanał miał 1,79 proc. udziału, po spadku względem września 2021 roku o 20,13 proc.

Czwarte miejsce zajął kanał TVP3, którego udział wyniósł 0,94 proc. (bez zmian).

Wydarzenia24 zwiększyły wynik o 181 proc.

Piąte miejsce zajął kanał Wydarzenia24, który nadaje od 1 września 2021 roku. To stacja o charakterze informacyjnym, która zastąpiła Superstację. Flagową pozycją kanału jest nadawany co pół godziny program „Wydarzenia”.

Średni rynkowy udział kanału Wydarzenia24 we wrześniu br. wyniósł 0,76 proc. Stacja względem września 2021 roku, czyli pierwszego miesiąca emisji zanotowała wzrost o 181,48 proc.

Telewizja wPolsce.pl zyskała najwięcej, tylko 141 widzów News24

Na dziewiątej lokacie sklasyfikowana została Telewizja wPolsce.pl, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - o 200 proc. do 0,03 proc.

Ostatnie miejsce zajął nowy kanał News24 (uruchomiony przez Astro), który nadaje od marca br. Stację w maju br. śledziło średnio zaledwie 141 widzów.

Największy udział (6,54 proc.) wśród grup kanałów newsowych we wrześniu br. miała Grupa TVN Warner Bros. Discovery, mająca w portfolio stacje TVN24 i TVN24 BiS i notująca wzrost o 18,48 proc. Drugie były anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zwiększył się o 39,95 proc. do 5,99 proc. (łączne dane dla TVP Info oraz TVP3).

Rynek kanałów informacyjnych wzrósł o 15 proc.

Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych we wrześniu 2022 roku wyniósł 15,33 proc. Było to o 23,23 proc. więcej niż we wrześniu 2021 roku.

TVN24 na czele również w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji zdecydowanego lidera wśród stacji informacyjnych we wrześniu 2022 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 3,53 proc., po wzroście o 17,67 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info. Stacja miała 2,13 proc. udziału, po wzroście o 29,09 proc. Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,38 proc. (wzrost o 10,40 proc.).

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był też TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,93 proc. udziału, po wzroście o 19,09 proc.

Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 8,63 proc. udziału w rynku, po wzroście o 22,41 proc.

Dołącz do dyskusji: TVN24 na czele we wrześniu, rośnie też TVP Info

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gie
Powtórkowy satelitarno-kablowy TVN24 BIS ma oglądalność porównywalną do naziemnych W24.
odpowiedź
User
Don Corleone From Calabria
Bogaty musi być ten właściciel NEWS24 bo udział w Rynku Zerowy czyli koleś dokładać musi do Interesu a Telewizja nadal działa a to kolejny miesiąc z Zerowym Udziałem w Rynku ...
odpowiedź
User
Magdalena Pacierz
Brawo wydarzenia 24... Lepsi od Polsat News... Tam w kółko Pinokio i kaczor. Wydarzenia24 jedyna obiektywna telewizja... Pozdrawiam panią tą czarną taką tą ładną. Magda z Wolbromia
odpowiedź