„M jak miłość”, prognoza pogody i sobotnie „Wiadomości” z najdroższymi reklamami w lutym w TVP
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej podało ofertę na luty br. Najwyższe ceny reklam obowiązują przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz przy prognozie pogody i sobotnim wydaniu „Wiadomości” w TVP1.
W TVP2 tradycyjnie już reklamodawcy najwięcej zapłacą za spoty przy serialu „M jak miłość”. Maksymalna stawka dla spotu 30-sek. wynosi 69,7 tys. zł (cena netto, bez rabatów).
19 tys. zł mniej (50,7 tys. zł) kosztuje reklama przy pokazywanym w poniedziałkowe i wtorkowe wieczory serialu „Lepsza połowa”. Za spoty przy „Na dobre i na złe” trzeba zapłacić 45,9 tys. zł, przy „Barwach szczęścia” - 43,3 tys. zł, przy „Na sygnale” - 39,5 tys. zł.
Marketerzy chcący pokazać się przy sobotnim show „The Voice Kids” muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 43,2 tys. zł.
Najwięcej za prognozę pogody
W TVP1 najdroższa reklama kosztuje 46,7 tys. zł. To maksymalna stawka dla spoty przy prognozie pogody w niedzielny wieczór. W dni robocze stawka wynosi maksymalnie 37,4 tys. zł.
Najdroższy spot przy „Wiadomościach” kosztuje 46,5 tys. zł i jest emitowany w sobotnie wieczory. W niedziele nie ma reklam bezpośrednio przy tym serwisie informacyjnym, natomiast w dni powszednie ceny są sporo niższe i nie przekraczają 39,5 tys. zł. Za reklamę przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 21,7 tys. zł w niedziele i 26 tys. zł od poniedziałku do piątku.
Marketerzy zainteresowani obecnością przy pokazywanych w TVP1 serialach najwięcej zapłacą za reklamę przy „Ojcu Mateuszu” - 37,2 tys. zł. 400 zł mniej (36,8 tys. zł) kosztuje reklama przy produkcji „Młody Piłsudski”. Stawki dla bloków przy „Komisarzu Akeksie” wynoszą 27,3 tys. zł, przy „Leśniczówce” - 18,6 tys. zł, a przy „Blondynce” - 18,5 tys. zł.
Za reklamy przy „Sanatorium miłości” trzeba zapłacić 35,6 tys. zł, a przy „Sprawie dla reportera” - 34,2 tys. zł.
W lutym TVP1 będzie relacjonować zawody w skokach narciarskich. Najwyżej wyceniono reklamy przy transmisji Pucharu Świata w Lahti – na 42 tys. zł.
Widzowie Jedynki będą mogli obejrzeć też 1/8 finałów Ligi Mistrzów – cena za spot przy tych meczach wynosi 39,8 tys. zł.
Biuro Reklamy TVP jako pierwszy duży broker reklamy telewozyjnej opublikowało cennik na luty br.
Dołącz do dyskusji: „M jak miłość”, prognoza pogody i sobotnie „Wiadomości” z najdroższymi reklamami w lutym w TVP