TVP Info na czele kanałów tematycznych
W marcu 2015 roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji tematycznych znalazło się TVP Info, zaś wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był TVN24. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Z drugiego na pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w marcu 2015 roku awansowało TVP Info, którego udział wyniósł 2,99 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 4,55 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców.
Na drugą lokatę z pierwszej spadł TVN24. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 2,83 proc., po spadku o 8,12 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się stacja TVP Seriale. Jej udział zmniejszył się o 3,73 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,29 proc.
Czwarte miejsce przypadło nadającej w naziemnej telewizji cyfrowej stacji TTV z wynikiem w marcu br. na poziomie 1,23 proc., po wzroście o 0,82 proc. Pierwszą piątkę zestawienia zamyka TVP Regionalna (0,99 proc.; wzrost o 2,06 proc.).
W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie kanały jak: Polsat News (0,96 proc.; w dół o 25 proc.), TVP Rozrywka (0,93 proc.; + 16,25 proc.), TVP ABC (0,82 proc.; + 5,13 proc.), Stopklatka TV (0,79 proc.; + 41,07 proc.) i Nickelodeon (0,75 proc.; + 25 proc.).
Lp. |
Stacja |
Wszyscy 4+ |
|
marzec 2014 |
marzec 2015 |
||
SHR % |
SHR % |
||
1 |
TVP INFO |
2,86% |
2,99% |
2 |
TVN24 |
3,08% |
2,83% |
3 |
TVP Seriale |
1,34% |
1,29% |
4 |
TTV |
1,22% |
1,23% |
5 |
TVP Regionalna |
0,97% |
0,99% |
6 |
Polsat News |
1,28% |
0,96% |
7 |
TVP Rozrywka |
0,80% |
0,93% |
8 |
TVP ABC |
0,78% |
0,82% |
9 |
Stopklatka |
0,56% |
0,79% |
10 |
Nickelodeon |
0,60% |
0,75% |
11 |
Polo TV |
0,80% |
0,75% |
12 |
TVN Style |
0,64% |
0,68% |
13 |
Fokus TV |
- |
0,65% |
14 |
TVP Historia |
0,56% |
0,64% |
15 |
Disney Junior |
0,42% |
0,62% |
16 |
ATM Rozrywka |
0,80% |
0,61% |
17 |
Polsat Sport |
0,49% |
0,61% |
18 |
Cartoon Network |
0,51% |
0,58% |
19 |
Eska TV |
0,52% |
0,57% |
20 |
AXN |
0,55% |
0,57% |
21 |
Polsat Play |
0,49% |
0,54% |
22 |
Discovery |
0,79% |
0,53% |
23 |
Eurosport |
0,58% |
0,49% |
24 |
TVN Turbo |
0,45% |
0,49% |
25 |
TVS |
0,37% |
0,45% |
W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w marcu 2015 roku na pierwszym miejscu znalazł się kanał TVN24, którego udział w porównaniu do marca 2014 roku zmniejszył się o 10,89 proc. i wyniósł 2,29 proc.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował kanał TTV (1,43 proc.; wzrost o 7,52 proc.). Natomiast na trzecia pozycję spadły TVP Seriale (1,31 proc.; w dół o 13,82 proc.).
TVP Info w tej grupie awansowało z piątego na czwarte miejsce z wynikiem na poziomie 1,23 proc. (wzrost o 11,82 proc.).
Lp. |
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
|
marzec 2014 |
marzec 2015 |
||
SHR % |
SHR % |
||
1 |
TVN24 |
2,57% |
2,29% |
2 |
TTV |
1,33% |
1,43% |
3 |
TVP Seriale |
1,52% |
1,31% |
4 |
TVP INFO |
1,10% |
1,23% |
5 |
Polo TV |
1,20% |
1,16% |
6 |
Eska TV |
0,95% |
1,04% |
7 |
TVN Style |
0,88% |
0,97% |
8 |
TVP Rozrywka |
0,79% |
0,85% |
9 |
Stopklatka |
0,25% |
0,82% |
10 |
Polsat News |
1,07% |
0,76% |
11 |
TVN Turbo |
0,70% |
0,74% |
12 |
TVP ABC |
0,67% |
0,70% |
13 |
Discovery |
1,13% |
0,69% |
14 |
ATM Rozrywka |
0,80% |
0,67% |
15 |
Polsat Film |
0,54% |
0,66% |
16 |
Disney Junior |
0,50% |
0,64% |
17 |
Fokus TV |
- |
0,64% |
18 |
Polsat Play |
0,63% |
0,62% |
19 |
TVP Historia |
0,49% |
0,59% |
20 |
National Geographic |
0,56% |
0,59% |
21 |
AXN |
0,64% |
0,58% |
22 |
Nickelodeon |
0,52% |
0,58% |
23 |
TLC |
0,41% |
0,57% |
24 |
TVP Regionalna |
0,47% |
0,56% |
25 |
Comedy Central |
0,62% |
0,55% |
Dołącz do dyskusji: TVP Info na czele kanałów tematycznych
Swietny kanał i mozna oglądac go równiez w internecie i aplikacjiw telefonie.
TVP Wrocław jest rewelacyjna. Gratulacje dl aredakcji serwisu informacyjnego regionów Fakty TVP Wrocław za 25 lat :)
"...TVP Regionalna (0,99 proc.; wzrost o 2,06 proc.)."