SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP powierza Value Media 3,5 mln zł budżetu mediowego bez przetargu

Telewizja Polska zawarła nową umowę z domem mediowym Value Media (należy do Group One) dotyczącą współpracy w zakresie planowania i zakupu mediów przez tę agencję do jej kampanii. Obowiązuje do końca lipca br., a jej wartość opiewa na blisko 3,5 mln zł netto.

siedziba Telewizji Polskiej, fot. AKPA siedziba Telewizji Polskiej, fot. AKPA

Dom mediowy Value Media zajmuje się obsługą mediową TVP od wiosny ub.r. po tym, jak w przetargu publicznego nadawcy obronił jego budżet.

Agencja zaczęła pierwotnie planować i kupować media do kampanii TVP w 2017 roku, kiedy w wygranym postępowaniu przejęła budżet Telewizji Polskiej od domu mediowego Maxus (GroupM; po połączeniu z MEC działa obecnie jako Wavemaker).

Value Media brało w ub.r. udział w przetargu rozpoczętym w lutym ub.r.. 7 maja ub.r., po jego rozstrzygnięciu TVP podpisała z agencją umowę na 12 miesięcy.

Teraz publiczny nadawca postanowił ją przedłużyć o kolejne blisko trzy miesiące – do 31 lipca br. Taką możliwość przewiduje Prawo zamówień publicznych – udzielono zamówienia z wolnej ręki (możliwość udzielenia zamówienia z wolnej ręki zachodzi w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości).

Wartość umowy pomiędzy TVP a Value Media opiewa na kwotę  3 487 000 zł (netto, bez VAT).

Dołącz do dyskusji: TVP powierza Value Media 3,5 mln zł budżetu mediowego bez przetargu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
buhaha
Pieniądze publiczne wydaje firma, która od początku istnienia sr A ła na PIS. Przy tej dobrej zmianie to pracują takie tłuki, że tylko śmiech pozostaje.
No ale pewnie trzeba przepuścić parę złotych i wyjąć bez problemu po drugiej stronie układu pokarmowego.
Zuchy!
0 0
odpowiedź
User
Benek
cypryjski łącznik
0 0
odpowiedź