TVP: ruszamy z kampanią reklamową igrzysk w Pekinie
TVP przygotowała intensywną kampanię reklamową, która informuje o ofercie telewizji publicznej z okazji ruszających 8 sierpnia igrzysk olimpijskich w Pekinie.
Intensywne działania promocyjne na miesiąc przez startem igrzysk będą trwały we wszystkich stacjach TVP.
W outdoorze w największych miastach Polski przewidziano nośniki 6x3m. Dodatkowo w wybranych miastach pojawią się siatki wielkoformatowe.
Kampanię zaplanowano też w pozostałych mediach: radio (RMF FM, Radio Zet, Polskie Radio 1, Polskie Radio 3); internet (portal Interia); prasa (Przegląd Sportowy).
Kreacja i zakup mediów: biuro marketingu i promocji TVP.
Scenariusz i reżyseria spotu autopromocyjnego: redakcja TVP Sport.
Dołącz do dyskusji: TVP: ruszamy z kampanią reklamową igrzysk w Pekinie