TVP Sport liderem w sierpniu, Eurosport 1 z największym wzrostem
W sierpniu 2023 roku najchętniej oglądanym kanałem sportowym był TVP Sport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Eurosport 1, a najwięcej straciły Eleven Sports 2 i Extreme Sports - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział TVP Sport w sierpniu 2023 roku wyniósł 2,03 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik zwiększył się o 23,03 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugi był Polsat Sport. Udział stacji poszedł do góry o 1,30 proc. do poziomu 0,78 proc.
Eurosport 1 zyskał 205 proc.
Z czwartej na trzecią lokatę awansował Eurosport 1. Wynik stacji wyniósł 0,61 proc. Zwiększył się o 205 proc. - najbardziej w zestawieniu. Eurosport 1 pod koniec sierpnia obszernie relacjonował turniej tenisowy US Open 2023.
Najwięcej w zestawieniu straciły ex aequo dwa kanały: Eleven Sports 2 i Extreme Sports (w dół o 50 proc. do odpowiednio 0,02 proc. i 0,01 proc.).
Rynek kanałów sportowych wzrósł o 24 proc.
Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w sierpniu 2023 roku wyniósł 4,69 proc. Względem sierpnia 2022 roku wzrost wyniósł 24,07 proc.
TVP Sport na czele także w 16-49
Wśród widzów w grupie 16-49 pierwsze miejsce w sierpniu br. zajął również TVP Sport, którego udział wyniósł 1,65 proc. (wzrost o 26,92 proc.).
Wiceliderem był Polsat Sport (0,41 proc.; - 6,82 proc.). Podium uzupełnia Eurosport 1, który przed rokiem był ósmy (0,32 proc.; + 220 proc.).
W tym ujęciu również największy wzrost zanotowała Motowizja - o 400 proc. do 0,05 proc. Z kolei najwięcej stracił tutaj Canal+ Sport 3 (45,45 proc. do 0,06 proc.).
Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł w tej grupie 3,40 proc. (wzrost o 11,11 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVP Sport liderem w sierpniu, Eurosport 1 z największym wzrostem