Twenty Four Seven PR i LibraLogic uruchomiły agencję interaktywną
Działalność rozpoczęła agencja interaktywna Twenty Four Seven Digital. Założyli ją właściciele agencji Twenty Four Seven PR i szefowie firmy LibraLogic.
Twenty Four Seven Digital oferuje przygotowanie i realizację projektów marketingowych opartych o media cyfrowe, w tym doradztwo strategiczne, audyt i analizę obecności marki/firmy w sieci, webdesign, kreację interaktywną, prowadzenie kampanii reklamowych oraz usługi z zakresu technologii mobilnych i marketingu społecznościowego. Agencją kierują Rafał Knap i Robert Sobieski, właściciele zastępowanej teraz przez nią firmy LibraLogic, która zajmowała się dostarczaniem usług i oprogramowania z zakresu marketingu internetowego i mediów cyfrowych. Drugą połowę udziałów w nowej firmie mają natomiast Dorota Zmarzlak i Dirk Aarts, właściciele agencji Twenty Four Seven PR.
Nowa agencja ma łączyć kompetencje komunikacyjne Twenty Four Seven PR i doświadczenie LibraLogic z zakresu nowych technologii, zapewniając kompleksowe usługi w marketingu internetowym. Pierwszym klientem Twenty Four Seven Digital został McDonald’s Polska - agencja odpowiada za przygotowanie i prowadzenie uruchomionego właśnie fan page’u tej sieci na Facebooku.
Z kolei pierwszym nowym pracownikiem Twenty Four Seven Digital jest Emil Tumiłowicz, poprzednio senior account manager w Artegence. Do końca br. agencja planuje zwiększyć zatrudnienie do ok. 10 osób.
Dołącz do dyskusji: Twenty Four Seven PR i LibraLogic uruchomiły agencję interaktywną