"Twist" stał się bardziej ekskluzywny
Wydawnictwo Bauer wprowadziło zmiany w miesięczniku dla nastolatek "Twist", który jest teraz najbardziej luksusowy spośród wszystkich pism w segmencie. Ukazujące się dziś na rynku lipcowe wydanie magazynu ma więcej treści i odmieniony layout.
Całkowita liczba stron "Twista" powiększyła się z 92 do 100. Na nowych kolumnach znalazły się dodatkowe tematy dotyczące mody i urody, zwiększyła się także liczba informacji ze świata gwiazd. Pismo ma nieco większy format (210 na 280 mm), bardziej luksusową szatę graficzną i wydawane jest na lepszym bielszym papierze.
Monika Maciąg, wydawca segmentu pism młodzieżowych w Wydawnictwie Bauer, podkreśla, że po zmianach "Twist" jest bardziej ekskluzywnym i lifestylowym czasopismem dla nastolatek niż konkurencyjna "Dziewczyna" (Axel Springer Polska) czy wydawane także przez Bauera "Bravo Girl" i "Fun Club". Nie zmieniła się grupa docelowa magazynu - nadal jest ono adresowany do dziewczyn w wieku od 15 do 19 lat z miast.
Relaunch "Twista" nie wpłynął na zmianę ceny miesięcznika - dalej kosztuje on 4,99 zł (podstawowa cena wydania z pełnym dodatkiem). Lipcowy numer ma o 40 tys. egz. większy nakład od poprzedniego wydania, które został wydrukowane w 200 tys. egz.
Ukazaniu się odświeżonego "Twista" towarzyszy kampania reklamowa realizowana w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Kreację przygotowała agencja Happy Hours, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: "Twist" stał się bardziej ekskluzywny