„Twist” wyprzedził „Bravo Girl”. Dwutygodnik „Bravo” na czele sprzedaży wśród pism młodzieżowych
W sierpniu 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2015 roku wyniosła 64 030 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku pismo to zanotowało spadek, wynoszący 36,95 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajął magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 52,46 proc. do poziomu 36 370 egz.
Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansował, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Twist”. Jego wynik jednak zmalał w ciągu roku o 34,14 proc. do 35 273 egz.
Natomiast na czwarte miejsce spadł miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 58,16 proc. i wyniosła 28 208 egz.
ZKDP | sierpień | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Bravo | 129 823 | 64 030 | 64 030 | 169 973 | 101 562 | 101 562 |
Fun Club | 74 986 | 36 370 | 36 370 | 99 990 | 76 496 | 76 496 |
Twist | 87 986 | 35 273 | 35 273 | 84 991 | 53 558 | 53 558 |
Bravo Girl | 54 991 | 28 208 | 28 208 | 89 906 | 67 423 | 67 423 |
W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 78,28 proc. - pochwalić się mógł Twist”. Również i w tym ujęciu najwięcej straciło „Bravo Girl” - było to 11,01 proc.
ZKDP | 2015 | |||||
Wirtualnemedia.pl | sierpień | lipiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Bravo | 129 823 | 64 030 | 64 030 | 129 981 | 66 027 | 66 027 |
Fun Club | 74 986 | 36 370 | 36 370 | 74 944 | 29 739 | 29 739 |
Twist | 87 986 | 35 273 | 35 273 | 54 990 | 19 785 | 19 785 |
Bravo Girl | 54 991 | 28 208 | 28 208 | 54 981 | 31 699 | 31 699 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twist” wyprzedził „Bravo Girl”. Dwutygodnik „Bravo” na czele sprzedaży wśród pism młodzieżowych