„Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych w październiku. Rośnie sprzedaż „Pani”
W październiku ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”, a drugie miejsce zajęła „Grazia”. Oba tytuły objęte były akcją „Stylowe zakupy” - można było znaleźć w nich kupony rabatowe.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2016 roku wyniosła 240 187 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do października 2015 roku pismo to zanotowało wzrost o 2,78 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Oczko niżej uplasowała się „Grazia” (Wydawnictwo Bauer), która awansowała z miejsca trzeciego. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 129 648 egz., po wzroście o 2,36 proc.
Warto dodać, że październikowe numery „Twojego Stylu” i „Grazii” były objęte akcją „Stylowe zakupy” - w miesięcznikach można było znaleźć kupony rabatowe na zakupy i usługi do 390 marek.
Trzecia pozycja należała do magazynu „Avanti” (Agora), który przed rokiem był wiceliderem. Jego sprzedaż ogółem w październiku ub.r. uplasowała się na poziomie 94 597 egz., po spadku o 31,07 proc. - największym w zestawieniu.
Największy wzrost udziału odnotował miesięcznik „Pani” (Wydawnictwo Bauer), który awansował z miejsca 5. na 4. Jego wynik zwiększył się o 7,72 proc. do 93 061 egz. Październikowe wydanie tego magazynu dostępne było jednak z prezentem - kieszonkowym kalendarzykiem.
Wirtualnemedia.pl | październik | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Twój Styl | 299 982 | 244 401 | 240 187 | 289 986 | 236 607 | 233 699 | 2,78% |
Grazia | 154 995 | 131 248 | 129 648 | 154 983 | 127 057 | 126 657 | 2,36% |
Avanti | 199 755 | 94 933 | 94 597 | 195 150 | 137 730 | 137 228 | -31,07% |
Pani | 134 967 | 106 261 | 93 061 | 134 772 | 86 588 | 86 388 | 7,72% |
Cosmopolitan | 159 983 | 99 111 | 79 111 | 160 000 | 75 777 | 75 777 | 4,40% |
Zwierciadło | 131 024 | 80 166 | 76 166 | 145 000 | 87 900 | 86 715 | -12,17% |
Joy | 149 949 | 69 495 | 69 495 | 160 000 | 93 365 | 73 187 | -5,04% |
Wysokie Obcasy Extra | 140 000 | 66 784 | 61 189 | 130 000 | 74 104 | 63 034 | -2,93% |
Uroda Życia | 115 077 | 77 596 | 60 592 | 136 590 | 77 431 | 60 393 | 0,33% |
Glamour | 122 000 | 64 652 | 59 432 | 120 000 | 79 988 | 79 768 | -25,49% |
In Style - Edycja Polska | 127 000 | 53 056 | 52 836 | 120 000 | 68 788 | 68 568 | -22,94% |
Women’s Health | 120 500 | 50 597 | 50 597 | 140 030 | 70 651 | 70 651 | -28,38% |
Elle | 109 510 | 55 267 | 48 647 | 120 000 | 71 148 | 68 928 | -29,42% |
Be Active. Dietetyka & Fitness | 95 958 | 53 115 | 48 115 | 122 000 | 65 743 | 65 743 | -26,81% |
Hot Moda | 109 982 | 42 578 | 42 578 | 115 000 | 50 341 | 50 341 | -15,42% |
Shape | 54 999 | 21 391 | 21 391 | 50 000 | 23 307 | 23 307 | -8,22% |
Harpers Bazaar | 50 000 | 20 592 | 20 292 | 53 000 | 23 781 | 23 751 | -14,56% |
W październiku ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 132,87 proc.) pochwalić się mogła „Grazia”.
Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił miesięcznik „Uroda Życia” (Edipresse Polska) - było to 45,16 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | październik | wrzesień | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Twój Styl | 299 982 | 244 401 | 240 187 | 291 893 | 209 967 | 206 863 | 16,11% |
Grazia | 154 995 | 131 248 | 129 648 | 95 992 | 55 873 | 55 673 | 132,87% |
Avanti | 199 755 | 94 933 | 94 597 | 171 978 | 109 666 | 94 335 | 0,28% |
Pani | 134 967 | 106 261 | 93 061 | 139 982 | 93 671 | 80 471 | 15,65% |
Cosmopolitan | 159 983 | 99 111 | 79 111 | 139 949 | 69 853 | 69 853 | 13,25% |
Zwierciadło | 131 024 | 80 166 | 76 166 | 120 000 | 67 223 | 67 223 | 13,30% |
Joy | 149 949 | 69 495 | 69 495 | 139 985 | 67 649 | 67 649 | 2,73% |
Wysokie Obcasy Extra | 140 000 | 66 784 | 61 189 | 130 000 | 100 862 | 95 185 | -35,72% |
Uroda Życia | 115 077 | 77 596 | 60 592 | 145 977 | 127 493 | 110 486 | -45,16% |
Glamour | 122 000 | 64 652 | 59 432 | 115 880 | 45 926 | 45 706 | 30,03% |
In Style - Edycja Polska | 127 000 | 53 056 | 52 836 | 80 983 | 43 090 | 42 870 | 23,25% |
Women’s Health | 120 500 | 50 597 | 50 597 | 120 352 | 60 334 | 60 334 | -16,14% |
Elle | 109 510 | 55 267 | 48 647 | 103 973 | 57 633 | 57 413 | -15,27% |
Be Active. Dietetyka & Fitness | 95 958 | 53 115 | 48 115 | 103 594 | 81 167 | 76 167 | -36,83% |
Hot Moda | 109 982 | 42 578 | 42 578 | 90 998 | 41 225 | 41 225 | 3,28% |
Shape | 54 999 | 21 391 | 21 391 | 59 983 | 21 904 | 21 904 | -2,34% |
Harpers Bazaar | 50 000 | 20 592 | 20 292 | 49 998 | 28 183 | 28 183 | -28,00% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych w październiku. Rośnie sprzedaż „Pani”