SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych w październiku. Rośnie sprzedaż „Pani”

W październiku ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”, a drugie miejsce zajęła „Grazia”. Oba tytuły objęte były akcją „Stylowe zakupy” - można było znaleźć w nich kupony rabatowe.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2016 roku wyniosła 240 187 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do października 2015 roku pismo to zanotowało wzrost o 2,78 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Oczko niżej uplasowała się „Grazia” (Wydawnictwo Bauer), która awansowała z miejsca trzeciego. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 129 648 egz., po wzroście o 2,36 proc.

Warto dodać, że październikowe numery „Twojego Stylu” i „Grazii” były objęte akcją „Stylowe zakupy” - w miesięcznikach można było znaleźć kupony rabatowe na zakupy i usługi do 390 marek.

Trzecia pozycja należała do magazynu „Avanti” (Agora), który przed rokiem był wiceliderem. Jego sprzedaż ogółem w październiku ub.r. uplasowała się na poziomie 94 597 egz., po spadku o 31,07 proc. - największym w zestawieniu.

Największy wzrost udziału odnotował miesięcznik „Pani” (Wydawnictwo Bauer), który awansował z miejsca 5. na 4. Jego wynik zwiększył się o 7,72 proc. do 93 061 egz. Październikowe wydanie tego magazynu dostępne było jednak z prezentem - kieszonkowym kalendarzykiem.

Wirtualnemedia.pl

październik

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Twój Styl

299 982

244 401

240 187

289 986

236 607

233 699

2,78%

Grazia

154 995

131 248

129 648

154 983

127 057

126 657

2,36%

Avanti

199 755

94 933

94 597

195 150

137 730

137 228

-31,07%

Pani

134 967

106 261

93 061

134 772

86 588

86 388

7,72%

Cosmopolitan

159 983

99 111

79 111

160 000

75 777

75 777

4,40%

Zwierciadło

131 024

80 166

76 166

145 000

87 900

86 715

-12,17%

Joy

149 949

69 495

69 495

160 000

93 365

73 187

-5,04%

Wysokie Obcasy Extra

140 000

66 784

61 189

130 000

74 104

63 034

-2,93%

Uroda Życia

115 077

77 596

60 592

136 590

77 431

60 393

0,33%

Glamour

122 000

64 652

59 432

120 000

79 988

79 768

-25,49%

In Style - Edycja Polska

127 000

53 056

52 836

120 000

68 788

68 568

-22,94%

Women’s Health

120 500

50 597

50 597

140 030

70 651

70 651

-28,38%

Elle

109 510

55 267

48 647

120 000

71 148

68 928

-29,42%

Be Active. Dietetyka & Fitness

95 958

53 115

48 115

122 000

65 743

65 743

-26,81%

Hot Moda

109 982

42 578

42 578

115 000

50 341

50 341

-15,42%

Shape

54 999

21 391

21 391

50 000

23 307

23 307

-8,22%

Harpers Bazaar

50 000

20 592

20 292

53 000

23 781

23 751

-14,56%

W październiku ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 132,87 proc.) pochwalić się mogła „Grazia”.
Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił miesięcznik „Uroda Życia” (Edipresse Polska) - było to 45,16 proc.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

październik

wrzesień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Twój Styl

299 982

244 401

240 187

291 893

209 967

206 863

16,11%

Grazia

154 995

131 248

129 648

95 992

55 873

55 673

132,87%

Avanti

199 755

94 933

94 597

171 978

109 666

94 335

0,28%

Pani

134 967

106 261

93 061

139 982

93 671

80 471

15,65%

Cosmopolitan

159 983

99 111

79 111

139 949

69 853

69 853

13,25%

Zwierciadło

131 024

80 166

76 166

120 000

67 223

67 223

13,30%

Joy

149 949

69 495

69 495

139 985

67 649

67 649

2,73%

Wysokie Obcasy Extra

140 000

66 784

61 189

130 000

100 862

95 185

-35,72%

Uroda Życia

115 077

77 596

60 592

145 977

127 493

110 486

-45,16%

Glamour

122 000

64 652

59 432

115 880

45 926

45 706

30,03%

In Style - Edycja Polska

127 000

53 056

52 836

80 983

43 090

42 870

23,25%

Women’s Health

120 500

50 597

50 597

120 352

60 334

60 334

-16,14%

Elle

109 510

55 267

48 647

103 973

57 633

57 413

-15,27%

Be Active. Dietetyka & Fitness

95 958

53 115

48 115

103 594

81 167

76 167

-36,83%

Hot Moda

109 982

42 578

42 578

90 998

41 225

41 225

3,28%

Shape

54 999

21 391

21 391

59 983

21 904

21 904

-2,34%

Harpers Bazaar

50 000

20 592

20 292

49 998

28 183

28 183

-28,00%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych w październiku. Rośnie sprzedaż „Pani”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Grazia - na najbrzydszą dziołchę w klasie tak mówiliśmy. Grażyna miała na imię. Swoją drogą to skąd te periodyki czytelników biorą? Pracownicy i ich rodziny wykupują cały nakład? W Polsce jest miejsce na góra 4-5 takich wydawnictw.
odpowiedź
User
adrian
pazdziernikowa "Pani" była z kalendarzykiem, dzięki czemu panie mogły sobie w pażdzierniku bezpiecznie poużywać
odpowiedź
User
czytelniczka
Pani to najlepszy miesięcznik w Polsce gratuluję
odpowiedź