SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twój Styl” liderem pism luksusowych, „Shape” o 39 proc. w dół

W lutym 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Cosmopolitan”, a na przeciwnym biegunie znalazło się „Shape”.

Najchętniej kupowanym pismem luksusowym w Polsce pozostaje „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem tego miesięcznika w lutym 2014 roku wyniosła 190 979 egz., po spadku względem lutego 2013 roku o 17,84 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki

Druga pozycja należała do miesięcznika „Avanti” (Agora), którego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 18,50 proc. i wyniósł 84 494 egz.

Z szóstej na trzecią lokatę awansował magazyn „Joy” (Marquard Media Polska) z wynikiem na poziomie 80 496 egz. Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie zwiększyła się o 2,39 proc.

Największym wzrostem w rankingu pochwalić się mógł magazyn „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska), który awansował z miejsca siódmego na piąte. Jego sprzedaż ogółem w lutym br. zwiększyła się bowiem o 11,54 proc. i wyniosła 79 331 egz. W lipcu ub.r. tytuł ten został odświeżony, a jego cena spadła z 5,99 zł do 3,99 zł (więcej na ten temat).

Natomiast najwięcej stracił miesięcznik „Shape” (Marquard Media Polska), który w zestawieniu zajął miejsce ostatnie. Sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 21 273 egz., po spadku o 38,67 proc.

Wirtualnemedia.pl

luty

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

300 977

192 218

190 979

399 835

232 610

232 460

Avanti

143 300

84 860

84 494

160 800

103 778

103 671

Joy

160 000

90 496

80 496

150 000

78 617

78 617

Zwierciadło

133 000

79 606

79 606

140 000

81 831

81 831

Cosmopolitan

160 000

79 331

79 331

140 000

71 122

71 122

Pani

139 999

76 899

76 685

149 960

82 065

81 701

Glamour

165 370

68 777

68 777

176 500

79 880

79 880

Elle

110 000

54 759

52 759

120 000

59 303

57 303

In Style - Edycja Polska

105 000

47 523

47 523

124 000

60 395

60 395

Uroda

81 940

33 120

33 120

113 500

43 998

37 998

Shape

38 000

21 273

21 273

42 000

34 684

34 684


W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 7,37 proc.) pochwalić się mógł „Shape”. Z kolei najwięcej stracił tutaj miesięcznik „Cosmopolitan” - było to 34,91 proc.

Wydawany przez Marquard Media Polska magazyny "Hot Moda & Shopping" i „Harper’s Bazaar” miał łączone wydania styczniowo-lutowe. Sprzedaż ogółem tego pierwszego tytułu wyniosła 61 327 egz., a drugiego - 36 526 egz.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

luty

styczeń

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

300 977

192 218

190 979

300 930

184 931

183 692

Avanti

143 300

84 860

84 494

146 000

91 655

91 289

Joy

160 000

90 496

80 496

160 000

89 360

89 360

Zwierciadło

133 000

79 606

79 606

140 000

80 821

80 821

Cosmopolitan

160 000

79 331

79 331

160 000

121 884

121 884

Pani

139 999

76 899

76 685

144 981

92 695

92 431

Glamour

165 370

68 777

68 777

157 960

69 893

69 893

Elle

110 000

54 759

52 759

109 989

57 841

55 841

In Style - Edycja Polska

105 000

47 523

47 523

110 000

52 436

52 436

Uroda

81 940

33 120

33 120

88 540

38 704

32 704

Shape

38 000

21 273

21 273

38 000

19 813

19 813


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem pism luksusowych, „Shape” o 39 proc. w dół

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xxx
BRAWO JOY
odpowiedź