Tygodnik „Nie” nie kosztuje już 6,66 zł. Podwyżka o ponad złotówkę
Z początkiem stycznia cena egzemplarzowa tygodnika „Nie” (Urma) została podwyższona o 17 proc. - z 6,66 do 7,90 zł.
Nie zmieniła się objętość „Nie” - każdy numer ma 16 stron w formacie dwa razy większym niż pozostałe tygodniki.
Poprzednia cena „Nie” obowiązywała przez dwa lata. Na początku 2022 roku pismo zdrożało z 5,80 do 6,66 zł.
Wydająca „Nie” spółka Urma w 2022 roku zanotowała wzrost przychodów z 3,88 do 3,92 mln zł, z czego te ze sprzedaży wersji drukowanej tygodnika zwiększyły się z 3,72 do 3,78 mln zł. Strata netto firmy pogłębiła się natomiast z 619,2 do 675 tys. zł.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Z początkiem stycznia br. o 2 zł wzrosła cena tygodnika „Do Rzeczy”, zdrożały też dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet” i „Puls Biznesu”.
Dołącz do dyskusji: Tygodnik „Nie” nie kosztuje już 6,66 zł. Podwyżka o ponad złotówkę
Wzrost przychodów
3.880.000zł -> 3.920.000zł = 40.000zł
Strata netto
619.200zł -> 675.000zł = 55.800zł
Wzrost przychodów - strata netto = -15.800zł