Tygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą, „Tele Tydzień” poniżej 900 tys. egz.
W październiku 2013 roku wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zdecydowanym liderem zestawienia pozostał „Tele Tydzień”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2013 roku uplasowała się na poziomie 886 295 egz., co oznacza spadek względem października 2012 roku o 6,86 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 3,72 proc. i ustabilizowała się na poziomie 376 753 egz.
Na ostatnią pozycję podium (z miejsca czwartego) awansował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 157 620 egz., po spadku o 10,03 proc.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy”, który w zestawieniu uplasował się na miejscu ostatnim. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu zmniejszyła się bowiem o 18,76 proc. i wyniosła 30 243 egz.
Wirtualnemedia.pl |
październik |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Tydzień |
886 295 |
951 533 |
To & Owo |
376 753 |
391 323 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
157 620 |
175 199 |
Tele Max |
151 581 |
175 678 |
Super TV |
136 626 |
162 573 |
Program TV |
105 380 |
127 016 |
Teleprogramy |
30 243 |
37 228 |
W październiku 2013 roku w porównaniu do września 2013 roku także wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił tutaj „Tele Tydzień” - było to 3,42 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2013 |
|
ZKDP |
październik |
wrzesień |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Tydzień |
886 295 |
917 687 |
To & Owo |
376 753 |
377 664 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
157 620 |
160 625 |
Tele Max |
151 581 |
155 299 |
Super TV |
136 626 |
140 637 |
Program TV |
105 380 |
107 808 |
Teleprogramy |
30 243 |
31 284 |
Dołącz do dyskusji: Tygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą, „Tele Tydzień” poniżej 900 tys. egz.