Tygodniki yellow z większą sprzedażą, „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane
W styczniu 2014 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie pisma zanotowały wzrosty sprzedaży, a najwięcej zyskało „Na Żywo”.
Wszystkie tygodniki yellow wydawane są przez Wydawnictwo Bauer Liderem w tym segmencie pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w styczniu 2014 roku względem stycznia 2013 roku wzrosła o 12,08 proc. i wyniosła 624 686 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 12,21 proc. do 343 130 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 237 995 egz., po wzroście o 13,14 proc.
Z kolei najwięcej zyskał tygodnik „Na Żywo”. Jego średnia sprzedaż ogółem w styczniu br. zwiększyła się bowiem o 25,26 proc. i wyniosła 179 621 egz.
Wirtualnemedia.pl |
styczeń |
|
ZKDP |
2014 |
2013 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Życie na Gorąco |
624 686 |
557 354 |
Twoje Imperium |
343 130 |
305 802 |
Rewia |
237 995 |
210 346 |
Świat & Ludzie |
198 042 |
171 954 |
Na Żywo |
179 621 |
143 397 |
W styczniu 2014 roku w porównaniu do grudnia 2013 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 11,81 proc.) pochwalić się mogło „Twoje Imperium”. Z kolei najwięcej stracił tygodnik „Na Żywo” - było to 5,45 proc.
Wirtualnemedia.pl |
miesiąc |
|
ZKDP |
styczeń 2014 |
grudzień 2013 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Życie na Gorąco |
624 686 |
598 774 |
Twoje Imperium |
343 130 |
306 882 |
Rewia |
237 995 |
216 328 |
Świat & Ludzie |
198 042 |
209 400 |
Na Żywo |
179 621 |
189 973 |
Dołącz do dyskusji: Tygodniki yellow z większą sprzedażą, „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane