SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tygodniki yellow z większą sprzedażą, „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane

W styczniu 2014 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie pisma zanotowały wzrosty sprzedaży, a najwięcej zyskało „Na Żywo”.

Wszystkie tygodniki yellow wydawane są przez Wydawnictwo Bauer Liderem w tym segmencie pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w styczniu 2014 roku względem stycznia 2013 roku wzrosła o 12,08 proc. i wyniosła 624 686 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 12,21 proc. do 343 130 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 237 995 egz., po wzroście o 13,14 proc.

Z kolei najwięcej zyskał tygodnik „Na Żywo”. Jego średnia sprzedaż ogółem w styczniu br. zwiększyła się bowiem o 25,26 proc. i wyniosła 179 621 egz.

Wirtualnemedia.pl

styczeń

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

624 686

557 354

Twoje Imperium

343 130

305 802

Rewia

237 995

210 346

Świat & Ludzie

198 042

171 954

Na Żywo

179 621

143 397

W styczniu 2014 roku w porównaniu do grudnia 2013 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 11,81 proc.) pochwalić się mogło „Twoje Imperium”. Z kolei najwięcej stracił tygodnik „Na Żywo” - było to 5,45 proc.

Wirtualnemedia.pl

miesiąc

ZKDP

styczeń 2014

grudzień 2013

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

624 686

598 774

Twoje Imperium

343 130

306 882

Rewia

237 995

216 328

Świat & Ludzie

198 042

209 400

Na Żywo

179 621

189 973

Dołącz do dyskusji: Tygodniki yellow z większą sprzedażą, „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl