SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Tylko muzyka” liderem, ale to “X Factor” lepiej zarabia

Najpopularniejszym weekendowym programem talent-show w wiosennych ramówkach jest na razie “Tylko muzyka” Polsatu, ale największe przychody z reklam notuje jednak “X Factor” TVN. Najsłabiej wypada „Bitwa na głosy” TVP2.

Średnia widownia sześciu dotąd nadanych odcinków trzeciej edycji “Tylko muzyki. Must be the music”, w tym pierwszego odcinka na żywo, wyniosła 3,83 mln osób, co dało Polsatowi 22,71 proc. udziału w grupie 4+ i 27,13 proc. w komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Program nadawany jest w niedziele o 20.00.

Na drugim miejscu znalazł “X Factor 2”, który jest emitowany w soboty o 20.00 w TVN. Po siedmiu odcinkach z castingami, etapami Bootcampu i Domów Jurorskich oglądalność wyniosła 3,53 mln widzów. Show osiągnął jednak lepszy udział w rynku niż “Tylko muzyka”, bo wynosi on odpowiednio 22,98 proc. i 28,97 proc.

Nowy taneczny format Polsatu “Tylko taniec. Got to dance” (emisja w piątki o 20.00) zajął trzecie miejsce z oglądalnością na poziomie 3,03 mln osób i udziałem wynoszącym odpowiednio 19,36 proc. i 22,57 proc. Najmniej widzów gromadzi nadawana w TVP2 w soboty o 20.05 “Bitwa na głosy 2”, która od początku emisji ma tylko odcinki na żywo. Było ich w sumie siedem, a obejrzało je 2,63 mln osób, przy udziale na poziomie 17,22 proc. w 4+ i 14,51 proc. i w 16-49.

Okres 2 marca – 15 kwietnia 2012 Wszyscy 4+ 16-49
Program Stacja AMR SHR % SHR %
MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA Polsat 3 831 014 22,71% 27,13%
X FACTOR TVN 3 528 317 22,98% 28,97%
GOT TO DANCE: TYLKO TANIEC Polsat 3 032 693 19,36% 22,57%
BITWA NA GLOSY TVP2 2 630 434 17,22% 14,51%


Najwięcej widzów - z wyemitowanych do tej pory weekendowym programem talent-show - zgromadziła “Tylko muzyka”, którą 1 kwietnia zobaczyło prawie 4 mln widzów.

Top odcinków Stacja Data Wszyscy 4+ 16-49
Program AMR SHR % SHR %
MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA Polsat 01-04-2012 3 941 433 23,03% 28,14%
25-03-2012 3 939 810 23,86% 29,27%
15-04-2012 3 859 233 22,61% 25,50%
 
X FACTOR TVN 10-03-2012 3 930 711 24,70% 30,89%
17-03-2012 3 697 148 24,02% 29,44%
31-03-2012 3 666 513 23,33% 29,37%
 
GOT TO DANCE: TYLKO TANIEC Polsat 09-03-2012 3 380 784 21,35% 23,78%
02-03-2012 3 356 003 21,18% 24,37%
16-03-2012 3 000 304 19,25% 22,22%
 
BITWA NA GLOSY TVP2 TVP 2 14-04-2012 2 909 194 18,90% 16,59%
31-03-2012 2 847 617 18,16% 14,95%
17-03-2012 2 698 095 17,72% 15,44%


Cennikowe wpływy reklamowe z siedmiu odcinków “X Factora” wyniosły 29,2 mln zł. Sześć wydań “Tylko muzyki” dało stacji z reklam 24,2 mln zł,  a taka sama liczba wydań “Tylko tańca” przyniosła już o 10 mln zł mniej (program ten jest ok. 30 min. krótszy od niedzielnego show). Najsłabsze wpływy reklamowe ma “Bitwa na głosy”. Jej przychody wyniosły dotąd tylko 4,4 mln zł, ale program ten nie jest przerywany reklamami. Prezentowane dane nie uwzględniają rabatów.

Program Stacja Wpływy
X FACTOR  TVN 29 158 465
MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA Polsat 24 193 930
GOT TO DANCE: TYLKO TANIEC Polsat 14 202 150
BITWA NA GLOSY TVP2 4 350 275


 

Dołącz do dyskusji: “Tylko muzyka” liderem, ale to “X Factor” lepiej zarabia

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
NICK
Brawo Polsat! Wraca na pozycję lidera w rozrywce! Nina górą, Edward coraz większymi dolinami.
0 0
odpowiedź
User
Zasmach
X Factor to odgrzewane kotlety. W MBTM ludzie prezentują najczęściej własna muzykę a nie covery.
0 0
odpowiedź
User
mark
Ja wolę X-Factor bo MBTM to nudaaaaa
0 0
odpowiedź