Tylko “Pani Domu” zyskała, liderem “Przyjaciółka”
W kwietniu 2011 roku jedynie “Pani Domu” zanotowała wzrost sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. Pozycję lidera segmentu, mimo spadku, zachowała “Przyjaciółka”, a najwięcej straciła “Tina”.
Średnia sprzedaż ogółem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w kwietniu br. wyniosła 472 455 egz. i była o 0,3 proc. niższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazła się “Tina” (Wydawnictwo Bauer), która zanotowała z kolei wynik na poziomie 384 108 egz. Tytuł ten został dotknięty największym spadkiem sprzedaży, wynoszącym 10,1 proc.
Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w czwartym miesiącu br. wyniosła 309 721 egz. i była o 20,1 proc. wyższa niż w kwietniu ub.r., gdy magazyn ten był tygodnikiem. To jedyny wzrost w zestawieniu.
ZKDP | kwiecień | |
Wirtualnemedia.pl | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 472 455 | 474 047 |
Tina | 384 108 | 427 076 |
Pani Domu | 309 721 | 257 939 |
Porównując dane kwietniowe do danych z marca widać, że spadki sprzedaży ogółem zanotowały wszystkie magazyny z segmentu, a najwięcej straciła “Tina” (12,75 proc.).
ZKDP | 2011 | |
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | marzec |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 472 455 | 496 565 |
Tina | 384 108 | 440 220 |
Pani Domu | 309 721 | 332 611 |
Dołącz do dyskusji: Tylko “Pani Domu” zyskała, liderem “Przyjaciółka”