SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko “Pani Domu” zyskała, liderem “Przyjaciółka”

W kwietniu 2011 roku jedynie “Pani Domu” zanotowała wzrost sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. Pozycję lidera segmentu, mimo spadku, zachowała “Przyjaciółka”, a najwięcej straciła “Tina”.

Średnia sprzedaż ogółem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w kwietniu br. wyniosła 472 455 egz. i była o 0,3 proc. niższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazła się “Tina” (Wydawnictwo Bauer), która zanotowała z kolei wynik na poziomie 384 108 egz. Tytuł ten został dotknięty największym spadkiem sprzedaży, wynoszącym 10,1 proc.

Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w czwartym miesiącu br. wyniosła 309 721 egz. i była o 20,1 proc. wyższa niż w kwietniu ub.r., gdy magazyn ten był tygodnikiem. To jedyny wzrost w zestawieniu.

ZKDPkwiecień
Wirtualnemedia.pl20112010
TytułSprzedaż ogółem
Przyjaciółka472 455474 047
Tina384 108427 076
Pani Domu309 721257 939


Porównując dane kwietniowe do danych z marca widać, że spadki sprzedaży ogółem zanotowały wszystkie magazyny z segmentu, a najwięcej straciła “Tina” (12,75 proc.). 

ZKDP2011
Wirtualnemedia.plkwiecieńmarzec
TytułSprzedaż ogółem
Przyjaciółka472 455496 565
Tina384 108440 220
Pani Domu309 721332 611


 

Dołącz do dyskusji: Tylko “Pani Domu” zyskała, liderem “Przyjaciółka”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl