SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tylko Piłka” w salonach STS

Tygodnik „Tylko Piłka” będzie dostępny w salonach bukmacherskich STS w całej Polsce. W zamian redakcja czasopisma będzie przygotowywać komentarze do „Magazynu STS”.

„Tylko Piłka” będzie dostępna w 400 salonach bukmacherskich STS odwiedzanych miesięcznie przez ok. 800 tys. osób. Dodatkowo aktualności sportowe przygotowane przez redakcję tygodnika będą publikowane w systemie telewizyjnym w tych punktach.

Planowane są również wspólne akcje reklamowe, konkursy dla klientów STS i czytelników pisma „Tylko Piłka”, a także działania w serwisach społecznościowych. W związku z rozpoczęciem współpracy zorganizowany zostanie również konkurs, w którym główną nagrodą będzie samochód osobowy.

- Klienci STS to osoby, które są pasjonatami sportu, w szczególności zaś piłki nożnej, dlatego możliwość bezpośredniego dotarcia do tak dużej grupy docelowej z naszym tygodnikiem stanowi dla nas doskonałą okazję do promocji tytułu i zwiększania jego udziału w rynku - przekonuje Stanisław Wedler, prezes spółki wydającej „Tylko Piłkę”.

>>> Wedler i Ozon przejmują „Tylko Piłkę”

W ramach współpracy redakcja tygodnika będzie przygotowywać komentarze o wydarzeniach sportowych, które będą publikowane w „Magazynie STS” dostępnym w salonach STS. Ponadto „Tylko Piłka” będzie wspierać STS w zakresie promocji pozytywnego wizerunku stacjonarnych zakładów bukmacherskich.

Dołącz do dyskusji: „Tylko Piłka” w salonach STS

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl