Tyskie z Browarów Książęcych ponownie w sprzedaży
Od sierpnia piwo Tyskie z Browarów Książęcych, w tradycyjnej, nawiązującej do historycznych pierwowzorów odsłonie, wraca na Śląsk.
Tyskie z Browarów Książęcych będzie sprzedawane w butelkach i puszkach o pojemności 500 ml w wybranych sklepach Żabka, do 17 sierpnia na terenie całej Polski, a następnie w wybranych sklepach na południu kraju.
Wraca Tyskie Książęce
Niegdyś popularne piwo wraca w opakowaniach nawiązujących do przeszłości tej marki. Na owalnej etykiecie centralne miejsce zajmuje czerwona szarfa z nazwą Tyskie, nad którą góruje korona, a całość otacza ornament. Etykieta nawiązuje do historii Tyskich Browarów Książęcych, a komunikacja marki do sentymentu, który Tyskie z Browarów Książęcych wywołuje u konsumentów.
- Jeśli dziś mówimy o piwie Tyskie, to mamy na myśli Tyskie Gronie, które narodziło się w 1987 i stało się flagowym piwem tej marki - mówi Leszek Popiołek, piwowar Browarów Tyskich - Starsze od niego piwo Tyskie Książęce było mocniejsze i miało wyraźniej zarysowaną goryczkę. I stałe grono wiernych konsumentów - zwłaszcza na Śląsku i w Małopolsce. Teraz, po ponad 8 latach nieobecności, wraca jako Tyskie z Browarów Książęcych, warzone według tamtej tradycyjnej receptury. To ukłon marki w stronę tych, którzy za tym charakternym smakiem piwa tęsknili - dodaje.
Marka Kompanii Piwowarskiej będzie promowana głównie w województwie śląskim z wykorzystaniem działań PR (relacje z blogerami, mediami, artykuły w prasie) oraz kanałów własnych marki (social media i komunikacja wewnętrzna).
Key visual opracowała agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, która zajmuje się również działaniami PR i jest wiodącą agencją marki. Działania w social mediach i internecie prowadzi agencja Gong.
Dołącz do dyskusji: Tyskie z Browarów Książęcych ponownie w sprzedaży