Uber Eats promuje się we Francji razem z Coca-Colą
Uber Eats i Coca-Cola przygotowały we Francji wspólny, świąteczny klip. Z przymrużeniem opowiada o samotnym spędzaniu świąt w biurze.
Bohaterem reklamy "Christmas fells like home" jest recepcjonista, który spędza wigilijny na dyżurze w swojej firmie. Nuda powoduje, że zaczyna "tworzyć" sobie świąteczną atmosferę przy użyciu dostępnych, biurowych narzędzi - papieru, dziurkacza. Wtem, dostawca z Uber Eats przywozi upragniony posiłek. Okazuje się, że bohater zamówił nie tylko jedzenie, ale i sweterek w świątecznym stylu.
Reklama promuje usługę, jaką przygotowały na francuski rynek Uber i Coca-Cola. Dla tych, którzy muszą pracować w wigilijną noc, Uber Eats dostarcza bezpłatnie posiłek z gratisową, spersonalizowaną butelką Coca-Coli.
Za przygotowanie kreacji odpowiada francuska agencja Romance. Julien Guetta zajął się reżyserią, zaś produkcję powierzono studiu Stink.
Dołącz do dyskusji: Uber Eats promuje się we Francji razem z Coca-Colą