Uber promuje się w opakowaniach płyt z Universal Music Polska
Wytwórnia muzyczna Universal Music Polska oraz firma technologiczna Uber połączyły siły, aby udostępnić fanom muzyki nowy sposób odsłuchiwania utworów.
W ramach współpracy, w opakowaniach nowych płyt polskich i zagranicznych artystów Universal Music Group i Magic Records, fani muzyki mogą znaleźć prezent - voucher na darmowy pierwszy przejazd Uberem o wartości 60 zł.
Jednym z elementów kampanii jest także internetowy odtwarzacz muzyczny marki Uber, za pomocą którego użytkownicy aplikacji będą mogli dowiedzieć się o nowościach muzycznych - prezentowane będą w nim najnowsze single Universal Music Polska i Magic Records.
Singiel w specjalnym odtwarzaczu będzie aktualizowany kilka razy w miesiącu. Link do odtwarzacza dostępny będzie w mailu podsumowującym przejazd zrealizowany za pomocą vouchera. Ponadto każdy singiel będzie poprzedzony krótkim pozdrowieniem od artysty.
Dołącz do dyskusji: Uber promuje się w opakowaniach płyt z Universal Music Polska