Ubisoft ruszył z globalnym przetargiem mediowym
Firma Ubisoft, wydawca gier rozpoczęła przegląd globalnego budżetu mediowego. Obecnie współpracuje w tym zakresie z GroupM.
Ubisoft wybrał GroupM do obsługi mediowej pod koniec 2015 roku, zaledwie cztery miesiące po powołaniu Havas Media. Nastąpiło to po tym, jak firma-matka Havas, Vivendi, stała się największym udziałowcem Ubisoftu.
Grupa M rozpoczęła obsługę budżetu Ubisoft w styczniu 2016 roku. Należący do GroupM Maxus, który później połączył się z MEC, tworząc Wavemaker, został przypisany do konta w Wielkiej Brytanii i Niemczech. MEC został powołany do Hiszpanii i Portugalii.
Jednak to Mindshare (także należy do GroupM) przejął większość globalnego konta firmy, w tym we Francji, Włoszech i krajach nordyckich.
Obsługą reklamową Ubisfotu zajmowały się m.in. agencje DDB Paris i BETC Paris.
Firma nie ujawnia, ile i jakie agencje zaprosiła do przetargu.
Dołącz do dyskusji: Ubisoft ruszył z globalnym przetargiem mediowym