SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Premiera „Ucha prezesa” w Telewizji WP z 290 tys. widzów - to rekord stacji

Pierwsze dwa odcinki serialu „Ucha prezesa” oglądało w Telewizji WP 288,6 tys. osób. To rekordowa jak dotąd oglądalność stacji. W czasie emisji serialu kanał śledziło pięć-sześć razy widzów więcej niż inne stacje z MUX-8.

„Ucho prezesa” od stycznia ub.r. było dostępne w internecie - pierwsze odcinki od razu pojawiły się na YouTubie, a potem w produkcję zaangażował się płatny serwis Showmax, w którym debiutowały kolejne odcinki (na YouTubie udostępniano je z kilkudniowym opóźnieniem).

Telewizja WP w ramach umowy zawartej pod koniec ub.r. zyskała wyłączność na emisję „Ucho prezesa” w telewizji. Stacja zaczęła od pokazania 30 odcinków dostępnych już w internecie - będą one emitowane (po dwa) w niedziele i poniedziałki o godz. 20:00.

Pierwsze dwa pokazano w niedzielę. Według danych Nielsen Audience Measurement obejrzało je 288,6 tys. osób, co dało stacji 1,71 proc. udziału w oglądalności pasma. W grupie komercyjnej 16-49 serial miał 75,2 tys. widzów i 1,2 proc. udziału w rynku.

To wielokrotnie więcej niż miały pozostałe stacje z ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej. W minioną niedzielę w godz. 20:00-20:21 („Ucho prezesa” trwało pół minuty dłużej, stąd w poniższej tabelce jego wyniki są ciut wyższe) Metro zanotowało 58,3 tys. widzów i 0,35 proc. udziału, Zoom TV - 47,6 tys. widzów i 0,28 proc. udziału, a Nowa TV - 41,9 tys. widzów i 0,25 proc. udziału.

Premiera „Ucho prezesa” była mocno reklamowana przez Wirtualną Polskę. - To pozycja premium w naszej ofercie programowej. Wsparliśmy ją szeroko zakrojonymi działaniami marketingowymi na stronie głównej WP, Wp.tv, Facebooku oraz oczywiście na antenie Telewizji WP. Dodatkowo reklamowaliśmy ją w tv guidach i radiu. Zmieniona została też oprawa na nawiązującą do „Ucha prezesa” - opisuje Barbara Bilińska, dyrektor programowa Telewizji WP.

Wyniki oglądalności pokazują, że prawie trzy czwarte widzów (213 tys.) pierwszych odcinków „Ucha prezesa” to osoby w wieku 50 lat i więcej, które zapewne nie miały okazji obejrzeć serialu na YouTubie ani Showmaksie.

Oglądalność 21 stycznia 2018 r. w godz. 20:00-20:21

Wirtualnemedia.pl

wszyscy 4+

wszyscy 16-49

stacja

AMR

SHR%

AMR

SHR%

Telewizja WP - Ucho prezesa

289 548

1,71

76 500

1,22

Metro

58 308

0,35

30 104

0,48

Zoom TV

47 458

0,28

7 939

0,13

Nowa TV

41 934

0,25

19 430

0,31

Premierowe odcinki „Ucha prezesa” dały Telewizji WP rekordowe wyniki oglądalności. Tydzień wcześniej w paśmie emisji serialu stacja pokazywała „Mistrzów kabaretu”, którzy przyciągnęli 92 tys. widzów, co dało 0,54 proc. udziału w rynku oglądalności (39,6 tys. i 0,6 proc. w grupie 16-49). Stacja też była liderem pasma, ale z mniejszą przewagą na konkurentami z MUX-8 wśród wszystkich widzów.

Oglądalność 14 stycznia 2018 r. w godz. 20:00-20:21

Wirtualnemedia.pl

wszyscy 4+

wszyscy 16-49

stacja

AMR

SHR%

AMR

SHR%

Telewizja WP

91 976

0,54

39 614

0,6

Nowa TV

63 508

0,37

2 244

0,03

Zoom TV

48 990

0,29

8 825

0,13

Metro

20 113

0,12

5 855

0,09

Jednocześnie debiut serialu przyniósł Telewizji WP dwa hity ratingowowe. Najwyższą oglądalności w historii kanał osiągnął w czasie emisji dwóch odcinków, a pokazany zaraz potem odcinek „Mistrzów kabaretu” miał 157,2 tys. widzów i 0,91 proc. udziału w rynku oglądalności. Dalsze miejsce pod tym względem zajmują inne odcinki „Mistrzów kabaretu”: ten pokazany w pierwszy dzień Bożego Narodzenia o godz. 15 zanotował 147,2 tys. widzów i 1,34 proc. udziału, a ten z niedzieli 3 grudnia o godz. 20 - 144,8 tys. widzów i 0,86 proc. udziału.

Jeśli chodzi o widzów w wieku 16-49 lat, to lepsze wyniki zanotowało siedem odcinków „Mistrzów kabaretu”. Ten z pierwszego dnia Bożego Narodzenia miał 110 tys. oglądających i 2,52 proc. udziału w rynku, a pokazany 27 listopada o godz. 23 - 98,9 tys. oglądających i 3,08 proc.

Wirtualna Polska jest zadowolona z oglądalności „Ucha prezesa”, mimo że w ramach umowy z brokerem reklamowym TVN Media jest rozliczana tylko z wyników w grupie 16-49. - Wyniki oglądalności są rekordowe w grupie ogólnej (najlepszy wynik na MUX8) i bardzo obiecujące w grupie komercyjnej. Decyzja o zakupie cyklu okazała się strzałem w dziesiątkę. Ważny jest dla nas każdy widz w każdej grupie wiekowej - podkreśla Barbara Bilińska.

W ramach umowy od marca Telewizja WP będzie pokazywała na bieżąco nowe odcinki „Ucha prezesa” - kilka dni po premierze na Showmaksie, a przed udostępnianiem ich na YouTubie.

Telewizja WP działa od grudnia 2016 roku, jest dostępna na MUX-8 i u największych operatorów kablowych i satelitarnych (z wyjątkiem Cyfrowego Polsatu). Według danych Nielsen Audience Measurement w całym ub.r. miała 0,32 proc. udziału w oglądalności naziemnej telewizji cyfrowej.

Dołącz do dyskusji: Premiera „Ucha prezesa” w Telewizji WP z 290 tys. widzów - to rekord stacji

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
f
górski podwoi żądanie i tyle na minus w obrotach WP, a wiec -10 pk na giełdzie
ech lamusy z WP ile mozna..
odpowiedź
User
Sam
Praca online jest teraz tak latwa w Internecie. Mozesz zarobic znaczna kwote w ciagu zaledwie kilku godzin. Moja dzienna wyplata to 600 $, po prostu pracuje kilka godzin na Facebooku

Mozesz to sprawdzic tutaj ... >>>>>>>> w­w­w.E­a­r­n­5­5.c­o­m™
odpowiedź
User
Kasia
Kupić stare odcinki sprzed 1.5 roku, kompletnie nieaktualne /gratulacje dla tych którzy sprzedali!/ i zgrane w sieci a potem chwalić się że obejrzeli starsi widzowie którzy nie mają dostępu do Internetu... Takie sukcesy tylko w WP u Barbary Bilińskiej
odpowiedź