„Ucisk i ból z głowy” reklamuje Ibum Zatoki (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa wprowadzonego właśnie do sprzedaży leku Ibum Zatoki (produkowanego przez Hasco-Lek). Akcję przygotowały firmy GPD Advertising, Papaya Films, Rio De Post i MEC.
Reklama leku Ibum Zatoki pokazuje, że dość standardowe objawy i dolegliwości, pozornie świadczące o zwykłym przeziębieniu czy migrenie, mogą wskazywać na problem z zatokami.
Spot podkreśla, że promowany preparat skutecznie likwiduje ból zatok i zwalcza stan zapalny. Podsumowuje to hasło „Ucisk i ból z głowy”.
Akcja reklamowa od 28 października obejmuje największe stacje telewizyjne, m.in. TVN, TVP1, TVP2 i Polsat.
Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Advertising, produkcją spotu zajęło się studio Papaya Films, a postprodukcją - studio Rio De Post. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Ucisk i ból z głowy” reklamuje Ibum Zatoki (wideo)