UODO zmienia strukturę, ma nowy logotyp
Z początkiem grudnia Urząd Ochrony Danych Osobowych działa według nowej struktury. Wyrazem zmian jest m.in. nowe logo urzędu.
W strukturze Urzędu Ochrony Danych Osobowych w miejsce dotychczasowych zespołów tematycznych od 1 grudnia działają departamenty. Urząd stawia także na intenstywniejszą komunikację z obywatelami. W tym celu powstał Departament Komunikacji Społecznej.
W jego kompetencjach będzie szeroko pojęta obsługa mediów, ale i skuteczne informowanie obywateli na temat przysługujących im praw m.in. przez infolinię.
- Jestem przekonany, że usprawni to nasze działania, które przełożą się na lepszą ochronę danych osobowych obywateli. Zależy mi, aby Urząd był bliżej obywateli i działał skuteczniej - mówi Jan Nowak, prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Nowy podstawowy znak Urzędu składa się z logotypu UODO i deskryptora: Urząd Ochrony Danych Osobowych, umieszczonego u dołu. Nowe logo można stosować w formie kolorystycznej (czerwono-granatowej) lub monochromatycznej (kolor czarny i biały).
Na górze nowy logotyp UODO, na dole poprzednia wersja
– Nowe logo jest nowoczesne, dynamiczne, eleganckie i stonowane, przez to oddaje charakter UODO, które można opisać wartościami: otwartość, powaga, stabilność, zaufanie – mówi Adam Sanocki, rzecznik prasowy UODO.
Dołącz do dyskusji: UODO zmienia strukturę, ma nowy logotyp