Uroda Polska reklamuje kosmetyki Melisa (wideo)
W telewizji i prasie rozpoczęła się kampania reklamowa kosmetyków Melisa produkowanych przez firmę Uroda Polska. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Siła naturalnego nawilżenia”.
W kampanii kosmetyków pielęgnacyjnych Melisa prezentowane są balsam od ciała, płyn micelarny oraz krem tej matki. Akcja jest skierowana do kobiet w wieku 16-64 lata.
Działania od 4 października obejmują telewizję (spot sponsoringowy w TVN, TVP 1, TVP 2, Polsacie, TV4, TVN7 i TVN Style przy programach i serialach takich jak m.in. „M jak miłość”, „Rodzinka.pl”, „Barwy szczęścia”, „Na dobre i na złe”, „Klan”, „Jaka to melodia”, „Pierwsza miłość”, „The Voice of Poland”, „Got to Dance Tylko Taniec”, „Rozmowy w toku”, „Wawa non stop”, „Magiel towarzyski”, „Pani Gadżet”) oraz prasę (pisma kobiece).
Kampania potrwa do końca października. Jej kreacją zajęła się agencja Salt&Pepper.
Dołącz do dyskusji: Uroda Polska reklamuje kosmetyki Melisa (wideo)