Urszula Skrzypek, Patrycja Słocińska i Żaneta Latos w Euvic Media
Urszula Skrzypek, Patrycja Słocińska i Żaneta Latos dołączyły do zespołu agencji Euvic Media (Euvic Performance).
Urszula Skrzypek, objęła stanowisko media plannerki. Swoim doświadczeniem będzie wspierała realizację kampanii „Kolejowe ABC” dla Urzędu Transportu Kolejowego. Z branżą internetową związana jest od 12 lat. Pracowała zarówno po stronie agencyjnej jak i po stronie wydawców. Doświadczenie zdobywała w takich firmach jak: IDMnet, PIXAD, All4Affiliate, ClickQuickNow, KPI Media, Engage Data.
Patrycja Słocińska jako media managerka, będzie zajmowała się głównie tematyką performance, współpracując z klientami Euvic Media. Patrycja z branżą mediową związana jest od 2014 roku. Swoją przygodę z digitalem rozpoczynała w Value Media, po czym przeszła przez kilka agencji i domów mediowych m.in. Coube Group, MasterMind, Awin. Współpracowała z różnymi firmami związanymi m.in. z branżą finansową, podróżniczą, modową oraz beauty.
Żaneta Latos jako media managerka będzie zajmowała się bieżącą współpracą z klientami Euvic Media, w tym planowaniem i zakupem mediów w obszarze performance, realizacją kampanii i raportowaniem. Żaneta z branżą digital związana jest od 2011 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w firmach Goldbach Interactive, Agora S.A., Grupa Netsprint, Adrino, a ostatnio SDE Media & Events.
- Agencja Euvic Media przeszła transformację i stała się domem mediowym świadczącym usługi planowania i zakupu mediów we wszystkich kanałach. Tak dynamiczny rozwój w ciągu ostatnich trzech lat, wymagał od nas zatrudnienia specjalistów mogących spełniać oczekiwania klientów oraz świadczyć usługi na najwyższym poziomie - podkreśla Artur Janik, chief business development officer w Euvic Media.
Dołącz do dyskusji: Urszula Skrzypek, Patrycja Słocińska i Żaneta Latos w Euvic Media