“Usta Usta” z mniejszą widownią niż rok temu
Trzeci i ostatni sezon serialu “Usta Usta” gromadzi mniej widzów niż pierwsza seria nadawana wiosną ub.r., ale więcej niż oglądało drugą serię jesienią ub.r. TVN w czasie serialu ma trzecie miejsce w rynku, ale w grupie komercyjnej jest drugi.
Po trzech odcinkach trzeciego sezonu średnia oglądalność serialu “Usta Usta”, emitowanego we wtorki o 21.30, wynosi 1,9 mln osób, co daje stacji TVN 13,77 proc. udziału w grupie 4+ i 18.04 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
Trzecia odsłona serialu notuje gorsze wyniki niż pierwsza, nadawana wiosną 2010 r. w soboty o 20.00. Po trzech odcinkach premierowa seria “Usta Usta” gromadziła 2,72 mln widzów, a jej udziały wynosiły odpowiednio 17,77 proc. i 22,90 proc. Najnowsza edycja produkcji ma jednak więcej widzów niż pokazywana jesienią ub.r. druga seria. Tamtą, nadawaną też we wtorki o 21.30, po trzech odcinkach śledziło bowiem tylko 1,71 mln osób, a udział stacji wynosił raptem 12,64 proc. w 4+ i 15,41 proc. w 16-49.
W czasie emisji produkcji TVN zajmuje dopiero trzecie miejsce w rynku. Liderem w 4+ jest Dwójka, nadająca wtedy końcówkę “M jak miłość” oraz “Magazyn Expressu Reporterów”, co daje jej 26,67 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP 1 (głównie filmy fabularne; 14,21 proc.), za TVN plasuje się Polsat (13,19 proc.; filmy fabularne, “CSI: Kryminalne Nowego Jorku”). W grupie komercyjnej 16-49 stacja TVN zajmuje natomiast drugie miejsce, udaje się jej wyprzedzać też Jedynka.
Serial “Usta Usta” oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku od 25 do 44 lat i od 50 do 54 lat, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
Oglądalność “Usta Usta" odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
01-03-2011 | 1 933 586 | 13,58% | 16,56% |
08-03-2011 | 1 802 186 | 13,40% | 18,08% |
15-03-2011 | 1 959 025 | 14,29% | 19,40% |
Średnia | 1 900 359 | 13,77% | 18,04% |
Widownia konkurencji w czasie emisji serialu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP 2 | 3 673 983 | 26,67% | 20,51% |
TVP 1 | 1 957 968 | 14,21% | 13,57% |
Usta Usta | 1 900 359 | 13,77% | 18,04% |
Polsat | 1 816 864 | 13,19% | 15,76% |
Profil widowni produkcji
Profil | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 32,82% | 68 |
Kobiety | 67,18% | 130 | |
Wiek | 4-9 | 2,73% | 46 |
10-15 | 3,79% | 56 | |
16 - 19 | 3,80% | 68 | |
20 - 24 | 4,12% | 52 | |
25 - 29 | 11,55% | 130 | |
30 - 34 | 12,06% | 146 | |
35 - 39 | 11,57% | 157 | |
40 - 44 | 9,90% | 154 | |
45 - 49 | 5,66% | 82 | |
50 - 54 | 7,62% | 95 | |
55 - 59 | 9,32% | 120 | |
60+ | 17,90% | 89 | |
Wlk. miasta | Wieś | 26,27% | 67 |
< 50 tys. | 21,87% | 91 | |
50-100 tys. | 11,77% | 137 | |
100-200 tys. | 9,11% | 113 | |
> 200 tys. | 30,98% | 154 | |
Zawód | Top management | 14,89% | 172 |
Pracownicy średniego szczebla | 23,93% | 159 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 16,85% | 84 | |
Emeryci | 23,71% | 92 | |
Inni | 20,62% | 67 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 41,48% | 92 |
Średnie | 33,24% | 112 | |
Wyższe | 18,76% | 149 | |
Inne | 6,52% | 51 |
Dołącz do dyskusji: “Usta Usta” z mniejszą widownią niż rok temu