Uszka w Barszczu odpowiada za obsługę Starbucks w social mediach
Agencja Uszka w Barszczu wygrała przetarg na obsługę działań reklamowych i kreatywnych polskiego oddziału Starbucks w social mediach. Współpracę rozpoczęto od akcji "Starbucks- kawa mi gra".
Agencja podaje, że zwyciężyła dzięki spójnej strategii, zrozumieniu marki oraz pomysłom kreatywnym wpisujących się w DNA firmy. Strony nie informują o czasie trwania umowy. Nie ujawniają też liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.
- Prowadzenie komunikacji w social mediach marki należącej do tzw. love brandów jest wyzwaniem zarówno kreatywnym, jak i strategicznym. Nasze działania chcemy oprzeć na wartościach, które od lat są kluczowe dla klienta - otwartość, ciepło i autentyczność. Dzięki takiemu podejściu możemy być blisko ludzi związanych z marką - mówi Rafał Piwoński, strategy planner w Uszkach w Barszczu.
Pierwszą realizacją agencji dla Starbucks jest akcja kreatywna „Starbucks – Kawa mi gra”. Działanie to celebruje Międzynarodowy Dzień Kawy. W ramach kampanii powstał film, w którym muzycy na żywo wykonują utwory nawiązujące do imion klientów obecnych w kawiarni i ich zamówień. Kampania będzie prowadzona na profilach Facebook i Instagram Starbucks Polska.
- Akcja podkreśla wyjątkową atmosferę jaka panuje w kawiarniach oraz pokazuje, że klienci oraz marka wyznają te same wartości krążące wokół pozytywnego myślenia, uśmiechu i radości z życia. Zależało nam, aby zaakcentować pasję i zaangażowanie Starbucks do komponowania unikalnych smaków oraz budowania społeczności miłośników kawy – mówi Michał Szczawiński, senior creative w Uszka w Barszczu.
Uszka w Barszczu to agencja kreatywnej komunikacji specjalizująca się i oferująca usługi z zakresu reklamy, strategii i kreacji. Do obecnych klientów agencji należą m.in. Philip Morris, Danone, Stock, czy A+E Networks.
Dołącz do dyskusji: Uszka w Barszczu odpowiada za obsługę Starbucks w social mediach