„Uwikłani” przegrywają z konkurencją. Serial TVP1 ogląda 1,28 mln widzów
Nowy serial „Uwikłani” ogląda średnio 1,28 mln widzów. TVP1 w paśmie nadawania produkcji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym.
Średnia widownia czterech pierwszych odcinków nowego serialu „Uwikłani” (emitowanego w środy o godz. 20.25, począwszy od 4 marca br.) wyniosła 1,28 mln osób. Przełożyło się to na 7,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 6,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtuanemedia.pl. Produkcja pokazywana jest w Jedynce na przemian z meczami Ligi Mistrzów.
Do tej pory zdecydowanie najwięcej widzów (1,71 mln) zgromadził pierwszy odcinek serialu.
Trzy topowe odcinki serialu
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
04-03-2015 | 20:25:34 | 1 713 792 | 10,26% |
08-04-2015 | 20:30:30 | 1 238 254 | 7,62% |
01-04-2015 | 20:30:29 | 1 194 268 | 7,31% |
W paśmie nadawania „Uwikłanych” TVP1 przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVP2, która emituje wówczas swoje hitowe seriale: „Barwy szczęścia” i „Na dobre i na złe”, a udział tego kanału wynosi aż 27,84 proc. Dalej plasują się: TVN („Na Wspólnej” i „Ugotowani”; 10,41 proc.) oraz Polsat („Świat według Kiepskich” i „Top Chef”; 10,27 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugi jest Polsat, a TVN zajmuje miejsce trzecie.
Oglądalność „Uwikłanych” na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 | 4 541 426 | 27,84% | 21,07% |
TVN | 1 697 843 | 10,41% | 12,24% |
Polsat | 1 675 309 | 10,27% | 14,83% |
TVP1 - Uwikłani | 1 278 330 | 7,84% | 6,03% |
Fabuła każdego odcinka „Uwikłanych” jest zamkniętą historią, przedstawiającą losy bohatera wplątanego w przestępstwo, który walczy o sprawiedliwość. Serial jest realizowany na podstawie niemieckiego formatu „In Gefahr”. Produkcja liczy dziewięć 45-minutowych odcinków, które wyreżyserowali Olga Chajdas, Łukasz Wiśniewski i Anna Jadowska. Realizacją formatu dla TVP zajęła się firma Constantin Entertainment (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Uwikłani” przegrywają z konkurencją. Serial TVP1 ogląda 1,28 mln widzów