Value Media, Labcon, BeDigital i Prêt-à-Porter PR dla 4F i Under Armour
Agencje Value Media (Group One), Labcon, BeDigital i Prêt-à-Porter PR wygrały przetarg na obsługę marek z portfolio spółki OTCF. Będą pracować dla marek 4F i Under Armour.
W styczniu br. grupa OTCF, właściciel marki 4F oraz wyłączny dystrybutor Under Armour w Polsce wybrała do współpracy nowe agencje do obsługi działań komunikacyjnych na rynku polskim (Under Armour, 4F) oraz rynkach zagranicznych (4F).
Za planowanie i zakup mediów dla obu marek odpowiada agencja mediowa Value Media (Group One) - wcześniej odpowiadał za to dom mediowy Havas Media (Havas Media Group). Showroom oraz wsparcie PR zapewni agencja Prêt-à-Porter PR.
Obsługą mediów społecznościowych 4F zajmie się agencja BeDigital. Agencja Labcon będzie odpowiadała za implementację globalnej strategii marki Under Armour na rynek polski, aktywacje i działania niestandardowe marki, współpracę z influencerami oraz social media.
OTCF nie podaje, na jak długo zawarła umowy z wybranymi agencjami. Nie zdradza też szczegółów prowadzonych przetargów.
Pierwszy sklep marki Under Armour w Polsce otwarto pod koniec października 2019 roku w centrum handlowym Westfield w Warszawie.
Ambasadorką marki 4F jest od początku tego roku Anna Lewandowska.
Dołącz do dyskusji: Value Media, Labcon, BeDigital i Prêt-à-Porter PR dla 4F i Under Armour