Vectra dodaje dziewięć nowych kanałów do oferty, Multimedia – sześć
Z początkiem kwietnia oferta sieci kablowej Vectra (Grupa Vectra) wzbogaci się o dziewięć nowych programów - w tym o dwa kanały tematyczne TVP, emitującą tureckie produkcje stację DIZI oraz kanał Filmax 4K. Nowości pojawią się również w ofercie TV Smart i w Multimedia.
Już od wtorku, 30 marca br. Vectra wprowadziła do pakietu Srebrnego stację Ukraina 24, czyli główny kanał informacyjny na Ukrainie oraz dwa kanały tematyczne Telewizji Polskiej: emitujący filmy dokumentalne TVP Dokument i TVP Kobieta, oferujący programy lifestyle’owe, poradnikowe i rozrywkowe. Użytkownicy pakietu Złotego z kolei mogą oglądać stację Biznes24 HD, a od 1 kwietnia - kanał DIZI, który będzie emitował tureckie seriale.
Abonenci korzystający z telewizyjnego pakietu Platynowego zyskują dostęp do kanału Top Kids JR HD, skierowanego do dzieci i młodzieży, kanału dokumentalnego DocuBox HD, jak również do stacji Filmax (Filmax HD oraz Filmax 4K). Ten ostatni kanał emituje filmy i seriale, w tym kino akcji, komedie i westerny.
Specjalnie dla graczy i fanów rywalizacji e-sportowej, w ofercie operatora pojawiła się 30 marca stacja Gametoon z nowościami ze świata gier wideo i programami rozrywkowymi z udziałem youtuberów. Wszystkie nowe programy dostępne są w jakości HD, a Filmax 4K dodatkowo w 4K. Nowe programy będą dostępne również w ramach usługi TV Smart: Pakiet Max zostanie poszerzony o stacje: Biznes 24 HD, Top Kids JR HD oraz Filmax 4K. TV Smart pojawiła się w ofercie Vectry jesienią ub.r. wraz z dekoderem 4K obsługującym platformę Android TV. - W Vectra nieustannie analizujemy potrzeby użytkowników i staramy się wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Naszą misją jest dostarczyć możliwie najbogatszą ofertę programową niezależnie od tego, z jakiej usługi nasz klient korzysta - komentuje Tomasz Żurański, prezes spółki Vectra.
W przypadku większości kanałów (z wyjątkiem TVP Dokument i TVP Kobieta) można będzie też korzystać z funkcji Catch-up TV, pozwalającej na powrót (do 7 dni wstecz) do wybranych programów oraz Restart TV – umożliwiającej oglądanie od początku programu, który już się rozpoczął.
Także należąca do Grupy Vectra sieć Multimedia Polska wzmacnia ofertę, dodając do niej sześć nowych kanałów: DIZI, TVP Dokument, TVP Kobieta i Ukraina 24 (w ramach pakietu Minibox) oraz dodatkowo Top Kids JR HD i DocuBox HD (dla wybierających opcję Superbox).
Grupa Vectra to operator kablowy, który świadczy swoje usługi 1,7 mln klientów. W zasięgu sieci operatora znajduje się blisko 4,5 mln gospodarstw domowych. Dostarcza usługi telewizyjne, usługi OTT, Internet światłowodowy, a także telefonię mobilną i stacjonarną dla domu i biznesu.
Vectra podaje, że ma 1,7 mln klientów, a ze swoją siecią dociera do 4,5 mln gospodarstw domowych. W 2019 r. osiągnęła wzrost skonsolidowanych przychodów o 8,3 proc. do 833,64 mln zł i spadek zysku netto z 64,42 do 29,8 mln zł. Na początku ub.r. sfinalizowała przejęcie Multimedia Polska.
Dołącz do dyskusji: Vectra dodaje dziewięć nowych kanałów do oferty, Multimedia – sześć