VeloBank w kampanii promuje "velokrotne korzyści"
VeloBank wystartował z nową kampanią produktowo-wizerunkową, w której promuje pakiet korzyści dla klientów, czyli VeloKonto z atrakcyjnym cashbackiem za zakupy, 8 proc. oprocentowanie konta oszczędnościowego oraz wygodną aplikację mobilną.
VeloBank spotami reklamowymi i działaniami w internecie promuje pakiet korzyści dla klientów, czyli VeloKonto z cashbackiem za zakupy, 8 proc. oprocentowanie konta oszczędnościowego oraz aplikację mobilną.
Kampania odwołuje się do strategii banku, która zakłada oferowanie nowoczesnych i wygodnych rozwiązań ułatwiających codzienne finanse.
Kampania reklamowa VeloBanku obejmuje telewizję oraz szereg działań w internecie, w tym m.in. video online, display i komunikację w mediach społecznościowych.
Została przygotowana przez agencję Dentsu i wyprodukowana przez dom produkcyjny Propeller Film.
Za zakup mediów odpowiada Spark Foundry, natomiast za wsparcie PR agencja ZOOM bsc.
Dołącz do dyskusji: VeloBank w kampanii promuje "velokrotne korzyści"