SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Velux promuje się nowym hasłem "Komfort na lata"

Ruszyła nowa kampania reklamowa okien dachowych Velux, oparta na nowym haśle "Komfort na lata". Działania prowadzą Focus Media Group i MullenLowe MediaHub.

W najnowszej kampanii Velux przekonuje, że różnice między różnymi oknami wynikają z parametrów technicznych, innowacyjnych rozwiązań i trwałości. Nawiązuje do tego jedno z haseł reklamowych wykorzystywanych w kampanii: „zobacz różnice, których nie widać od razu“.

Seria spotów online, które są główną osią kampanii, została opublikowana na kanale YouTube marki. Działania uzupełniają reklamy display w serwisach budowlano-wnętrzarskich, kampania w magazynach budowlano wnętrzarskich oraz sponsoring programu „Nasz Nowy Dom“ w telewizji Polsat.

Za przygotowanie strategii komunikacji i kreację kampanii odpowiada Focus Media Group, za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Dołącz do dyskusji: Velux promuje się nowym hasłem "Komfort na lata"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl