SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Na Viaplay będą reality-shows od NBCUniversal

NENT Group podpisał wieloletnią umowę, na mocy której Viaplay będzie w Polsce i krajach bałtyckich pierwszą platformą partnerską serwisu hayu należącego do NBCUniversal.

W ramach współpracy na Viaplay w Polsce, Estonii, na Łotwie i Litwie niebawem w ofercie dla wszystkich subskrybentów pojawią się reality-shows z biblioteki hayu. Na początek będą to dotychczasowe produkcje, m.in. „Z kamerą u Kardashianów”, „Pod pokładem”, „Transakcje za milion dolarów” i „Żony Beverly Hills”. Ponadto udostępniane będą nowe odcinki - większość będzie pojawiać się w tym samym dniu, co w Stanach Zjednoczonych na hayu.

W pierwszym roku współpracy, w specjalnej strefie hayu na platformie Viaplay, dostępnych będzie ponad tysiąc odcinków.

- Formaty reality show dostarczają emocji oraz dramaturgii, dzięki czemu mają wielu wiernych fanów i konkurują z podobnymi treściami dostępnymi w tej samej kategorii. Znane na całym świecie programy hayu, takie jak „Z kamerą u Kardashianów” i „Żony Beverly Hills” z pewnością zostaną entuzjastycznie przyjęte przez publiczność na naszych czterech nowych rynkach - ocenia Filippa Wallestam, chief content officer w NENT Group.

- Europa pozostaje kluczowym obszarem w strategii dalszego rozwoju hayu, a ekscytujące partnerstwo z NENT Group - naszym pierwszym partnerem posiadającym platformę w Polsce, Estonii, Łotwie oraz Litwie - sprawi, że subskrybenci Viaplay będą mieli jeszcze łatwiejszy dostęp do szerokiej oferty hayu, obejmującej najlepsze amerykańskie programy typu reality, w dodatku bez reklam - dodaje Hendrik McDermott, dyrektor zarządzający pionem direct to consumer global w hayu.

Viaplay w krajach bałtyckich ruszyła wiosną, a w Polsce - 3 sierpnia. W trzecim kwartale platforma pozyskała na tych rynkach 286 tys. nowych subskrybentów, z czego zdecydowaną większość w naszym kraju.

Ogółem Viaplay na koniec września miała 3,6 mln płacących subskrybentów. Przychody platformy wzrosły rok do roku o 14,9 proc. i stanowiły 36 proc. wpływów NENT Group.

Dołącz do dyskusji: Na Viaplay będą reality-shows od NBCUniversal

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lolik
A co z sky showtime który miał mieć produkcje od nbc universal?
0 0
odpowiedź
User
Prof
Czasem mam wrażenie, że w Viaplay myślą, że my jesteśmy jakimś zapyziałym zaściankiem. Jakość 720 p, opóźnienie transmisji, na livescore widzę gola, a ich transmisji za minutę. Większość meczu bez komentarza albo że słabym angielskim. A teraz będę mógł obejrzeć reality show BEZ REKLAM. Niesamowite, od razu wykupuje subskrypcje. Wow platforma VOD bez reklam i w jakości 720 p, nie widziałem czegoś takiego, bo ja Polska prosta chłopa.
0 0
odpowiedź
User
GRT
A co z sky showtime który miał mieć produkcje od nbc universal?


Może umowa z Viaplay nie jest umową na wyłączność.
0 0
odpowiedź