„Vierność obrazu” - Panasonic reklamuje telewizory Viera NeoPlasma (wideo)
Panasonic Polska rozpoczął kampanię reklamującą nowe modele telewizorów Viera NeoPlasma. Akcję pod hasłem „Viera NeoPlasma - Vierność obrazu” przygotowały firmy Brand at Heart i Vizeum.
Kampania telewizorów Panasonic Viera NeoPlasma podkreśla, że dzięki zastosowanych w nich rozwiązaniach technologii plazmowej obraz na ekranie wygląda dokładnie tak jak w rzeczywistości. Reklamy informują również o promocji „5 lat gwarancji gratis”, która obowiązuje przy zakupie telewizora Viera NeoPlasma lub LED. Celem akcji jest ugruntowanie wizerunku Panasonica jako czołowej marki premium oraz zaprezentowanie telewizorów Viera NeoPlasma jako jakościowego punktu odniesienia dla całej kategorii płaskich telewizorów.
Kampania obejmuje telewizję (TVN, Polsat, TVP, kanały tematyczne z oferty TVN, Atmediów i Discovery), radio (RMF FM, Radio ZET, Trójka, stacje z pakietu Drapacz Chmur), internet (Onet.pl, Gazeta.pl, strony z sieci Bizon media, Kinoplex.pl, Filmweb.pl), kina 3D oraz punkty sprzedaży. Adaptację kreacji na polski rynek przygotowała agencja Brand at Heart, a wyborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: „Vierność obrazu” - Panasonic reklamuje telewizory Viera NeoPlasma (wideo)