Dżin reklamuje ofertę abonamentową Virgin Mobile (wideo)
W nowej kampanii reklamowej wirtualnego operatora telekomunikacyjnego Virgin Mobile występuje dżin.
Spot pokazuje, jak kobieta, której zawiesza się wideczat internetowy, pociera ekran smartfona, czym wywołuje dżina z Virgin Mobile. Kampania podkreśla, że w ofercie abonamentowej tego operatora za 14 zł miesięcznie (to cena po udzieleniu zgód marketingowych i wyborze e-faktury) dostaje się nielimitowane połączenia i SMS-y oraz do 15 GB pakietu internetowego. Umowa jest podpisywana bezterminowo.
To pierwsza od ponad roku duża kampania Virgin Mobile. W poprzedniej serii reklam telekomu występował naukowiec przekonujący, że 19 zł, ile kosztuje abonament w tej sieci, to mało, a we wcześniejszych pojawiała się energiczna staruszka.
Ostatnio obsługą marketingową Virgin Mobile agencja Gong (kreacja reklam) oraz domy mediowe Mindshare Polska i iProspect (planowanie i zakup mediów).
Działania reklamowe telekomu obejmują przede wszystkim internet oraz telewizję.
W 2017 roku Virgin Mobile Polska zanotował wzrost wpływów ze sprzedaży do 97,51 mln zł oraz 21,8 mln zł zysku netto (w 2016 roku miał 30,99 mln zł straty). Na koniec 2017 roku firma miała 83 mln zł pożyczek od Virgin Mobile CEE.
W styczniu ub.r. operator sieci Play podpisał porozumienie, w ramach którego w 2020 roku może przejąć Virgin Mobile Polska.
Dołącz do dyskusji: Dżin reklamuje ofertę abonamentową Virgin Mobile (wideo)