Visa reklamuje małym i średnim firmom karty Visa Business
Pod hasłem „Ty, Twój zespół i karta Visa Business” ruszyła kampania reklamowa kart płatniczych Visa Business skierowana do właścicieli i pracowników małych i średnich firm. Akcję przygotowały agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Poland i dom mediowy MEC.
Reklamy z kampanii przedstawiają konkretne sytuacje, w których mogą się znaleźć przedsiębiorcy. Podkreślają jednocześnie, że korzystanie z kart Visa Business pozwala na sprawne i szybkie działania biznesowe.
- Karty Visa Business mają wiele zalet umożliwiających małym i średnim przedsiębiorcom, a także zatrudnionym przez nich pracownikom, lepszą kontrolę nad firmowymi finansami i większą swobodę w realizowaniu płatności. Zależy nam na przedstawieniu tych zalet w sposób lekki i zrozumiały i tak też została skonstruowana nasza kampania - opisuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu Visa Europe w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 29 września w internecie (m.in. Dlahandlu.pl, E-hotelarz.pl, Egospodarka.pl, LinkedIn) oraz punktach sprzedaży (plakaty w sklepach Makro Cash and Carry, promocja wspólnie z siecią Praktiker startująca 23 października). Potrwa do końca listopada.
Strategią i kreacją kampanii oraz produkcją reklam zajęła się agencja Saatchi & Saatchi Poland, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Visa reklamuje małym i średnim firmom karty Visa Business